Commentaar waar ik iets mee kan, is zeker welkom.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Eerlijk gezegd zou ik het witte stuk onder aan de glitterstaaf, oid, eraf croppen. Ik denk dat dit een leuk onderwerp is om mee te gaan spelen, lekker oefenen met scherpte en belichting enzo. Oja, het is trouwens 'Shining Glitter', in plaats van 'Shinning Glitter'
Ach ja; Fijne woordkeuze, toch? 
Maar m'n moeder gaat binnenkort achter Photoshop. Bedankt Magali!

Maar goed, verder was de lichtinval de bedoeling 
Leuk idee. Jammer idd dat de foto niet lekker in zijn velletje zit.

Alleen overbelichte glitters, kan nou niet zeggen dat dat me echt aanspreekt.. Natasja91 schreef:(en waarom dat 'saai' aankaarten als ik dat woord helemaal niet in mijn mond heb genomen?).
Natasja91 schreef:Ik vind hem ook een beetje saai.
Toch even teruglezen zou ik zeggen. 
Ik had al zo een soort gelijke reactie terug verwacht. Ik kaats helemaal niets terug, ik geef alleen maar aan dat ik me niet in jullie standpunt kan vinden. Ik zei al; Iedereen kan z'n mening oid. geven, maar onderbouw die dan. Met iets in de trant als; ik vind hem saai ben ik niets.
WildChild schreef:Aparte foto, is weer eens iets anders. Eerlijk gezegd zou ik het witte stuk onder aan de glitterstaaf, oid, eraf croppen. Ik denk dat dit een leuk onderwerp is om mee te gaan spelen, lekker oefenen met scherpte en belichting enzo. Oja, het is trouwens 'Shining Glitter', in plaats van 'Shinning Glitter'
ze heeft het gewoon goed geschreven 
Bedankt.