# 1

# 2

# 3

# 4

Graag jullie reacties/commentaar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ikzelf vind het wel meevallen, ik zie het in ieder geval niet zo als verdrietig.
Misschien heb je inderdaad gelijk over de eerste, dat hij misschienw at krachtiger is als hij centraal is. Ik zal er binnekort eventjes naar kijken. Bij twee zal ik kijken of het beter is als ik het 2e en 3e oorbelletje wegwerk. Idem voor de haartjes bij drie 
Ze heeftvan haarzelf wel hele groene ogen en dat 'gouden randje' is ook van haarzelf 

WildChild schreef:Mag ik vragen met welk toestel+lens je fotografeert, en of je gebruik hebt gemaakt van een studio?

Ik moet weer ff een exif-reader downloaden, dan kan ik je het wel vertellen.
Die 50 mm lijkt me ook echt geweldig.. Maar schijnt moeilijk te zijn zodra het model te beweeglijk is..

Enkel jammer dat de wenkbrauwen niet helemaal gelijk zijn, maar dat is muggenzifterij. Wat betreft de tweede ga ik mee met Paulien, lijnen zijn niet mooi, doen echt afbreuk aan het beeld. 3 is mooi, niet heel speciaal, en 4 vind ik niet zo. Haar ogen zijn aardig ver opengesperd en ik vind 't onnatuurlijk lijken, verder vind ik de toning ook niet zo geslaagd.