[Foto] Gilraen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Julia

[Foto] Gilraen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 21:09

Vandaag is Edda/Escha gezellig even langs geweest om mij als model te gebruiken voor haar opdracht die zij moest uitvoeren voor de toelating tot de fotografie opleiding die zij graag volgen wil. Phoeh, dat is een mond vol. Fout geschreven zeker? Clown
Ik kon het niet laten om even de camera van dr af te jatten. * Kijkt onschuldig.
Haha!

Hier twee fotootjes van vanmiddag:
Onderbouwd commentaar is uiteraard very welcome. Lachen

[1]
Afbeelding
[2]
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Julia op 01-06-07 21:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Pluttersput

Re: [Foto] Gilraen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:12

Vind hem leuk, heb alleen het idee dat hij niet helemaal scherp is. Beter gezegd, hij is niet zo scherp gesteld als ik het had gedaan. Vind het wel een leuke compositie. Denk ook dat je haren misschien n beetje overbelicht zijn.
Absoluut geen negatief commentaar, althans, niet kwetsend bedoeld ofzo, maar gewoon, ik had het anders gedaan. Verder vind ik de compositie ook een warme, fijne sfeer afgeven. Succes met de toelating!
Groetjes, mij

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 21:14

Escha/Edda is degene die wil worden toegelaten, dus toen stond ik model. Knipoog Evengoed bedankt.
Ik ben juist blij met/om dit soort commentaar! Lachen

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:17

O, zie net de tweede! Die vind ik een stuk beter als je het mij vraagt. Mooi scherp, en wederom een leuke positie. Vind hem mooier als die wat donkerder is, en dat is deze. Verder eigenlijk geen commentaar meer Lachen

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:19

Plaatst Escha ook nog haar foto's? Of staan die er al? Ben wel benieuwd wat er uit komt Lachen

1 vind ik wat minder, waarom? Ik vind hem wat te gewoon. Bij jou foto's heb ik practies altijd het gevoel dat het veel meer is dan een gewoon huis en tuintjes foto. Bij 1 krijg ik dat wel. Wat ik er dan wel weer erg leuk aan vind is de achtergrond in haar zonnebril; Heerlijk!

2 vind ik heel wat beter. Buiten het ketingetje en he blauwe links die IMO een beetje stoort vind ik het een heerlijke plaat! Gewoon een typische seizoengevoel! Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 21:21

Ik weet niet of Escha de serie van vanochtend plaatst.
Ze heeft ook nog een aantal 'gewone' plaatjes geschoten, dus wie weet. Lachen
Bedankt voor je commentaar, Soet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:22

Ik ga met Soet mee over foto 1, hij is niet zo bijzonder vind ik zelf, ook niet qua compositie. Maar foto 2 vind ik erg fijn, super! Leuke compositie en het licht juist niet vol op het model vind ik erg fijn Ja Netjes hoor! Haha!

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:22

Juuuul.
Ik vind dit niet je beste foto's, maar nog steeds wel mooie heur.
Het jammere van de zonnebril op foto 1 vind ik, dat ik haar emotie niet kan zien. Ik vind de mond ook een tikje gespannen en ik zie je reflectie. Verder vind ik de 'overbelichting' totaal niet storen Lachen

Foto 2 is beter, alleen links zie ik nog iets rozigs, dat zou ik er even afsnijden. De blik van Escha spreekt me daar niet zo aan, maar het blijft wel een leuk plaatje.

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:23

In tegenstelling tot de rest hier, vind ik foto 1 beter. Waarom? Foto 1 vind ik qua emotie beter bij de omgeving en belichting passen. Foto 2 vind ik namelijk erg zomers, maar de blik in de ogen van Edda (als ik het nou nog goed begrijp Knipoog ) Is niet, zomers.. als je begrijpt wat ik bedoel. Het is een tikkeltje bezorgde blik, in mijn ogen, en daar had ik liever een andere omgeving en belichting bij gezien. Hele fijne DOF. Ik ben eigenlijk ook heel benieuwd naar de foto's van jou als model, bij Edda.. Ik wacht af Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 21:30

viewtopic.php?f=68&t=782022&hilit=
Link naar de foto van mij. Die waren allemaal prut. Dit is de beste. Waar ik nog steeds niet helemaal trots op ben, maar goed. Clown

Nikki, Renéetje en WildChild; Bedankt voor de commentaren! Zal er de volgende keer aan denken. Lachen

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 22:47

Heee juul,
Vind 2 persoonlijk mooier dan 1 (2 is scherper, zelf haartjes op dr arm zijn te zien) Maar andere foto's die ik van je heb gezien zijn beter! (mischien omdat het je eigen camera niet was? Clown )

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:59

Biefstuk.

1] Fijne kleurtjes, maar jammer van haar zonnebril. De foto wordt nu wat onpersoonlijk. [ Ik hoop dat je weet wat ik bedoel. ]

2] Met een zonnetje op haar gezicht was hij een stuk beter geweest, ook qua compositie niet erg spannend. Wel een pakkende blik.

Ben ook andere foto's van jou gewend, ik weet niet. Vind dit niet echt foto's voor jou. Huilen van het lachen