[TEK] Pardoes in kleurpotlood

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

[TEK] Pardoes in kleurpotlood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 19:00

N.a.v. dit topic viewtopic.php?f=149&t=766092
hier dan het (bijna? zucht...dat eeuwige twijfelen) eindresultaat.
Een ander vindt hem waarschijnlijk wel redelijk leuk, maar ik vind het zelf niet mn beste werk Nors opkijken
Ik baal van de krasserigheid op zn buik en ik blijf maar twijfelen aan zn hoofd Nagelbijten / Gniffelen Op andere foto's is te zien dat hij een nogal lang hoofd heeft en in verhouding kleine en hooggeplaatste oogjes, maar toch...zucht...
Nouja, ik hoor graag jullie commentaar en tips en een antwoord op de volgende vraag:
Zal ik er nog een kleur omheen zetten? En zoja, welke kleur dan? Iets contrasterends of iets natuurlijks als groen?
Referentiefoto (lichter gemaakt):
Afbeelding
Afbeelding

Tamara

Re: [TEK] Pardoes in kleurpotlood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 19:13

Ik vind hem leuk gelukt, mooi met kleuren gewerkt hoewel ik dat wit wel erg er uit vind springen, maar dat heeft ook wel weer wat Lachen De staart vind ik prachtig Ja Alleen het oog ben ik iets minder over te spreken, het is vrij groot in verhouding tot de rest, de locatie klopt alleen omdat het zo groot is, vind ik het de aandacht nogal afleiden van de rest van de tekening Lachen Verder vind ik hem wel goed gelukt! Ja

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 19:15

...vind ik dus ook.... weeehhhh.... Verdrietig
En dat wit licht meer op op de foto dan in echt moet ik zeggen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 19:16

de staart is erm mooi alleen het hoofd is iets te lomp en het ooog moet iets naar beneden en sprekender. het kleur gebruik vind ik mooi alleen de schouder/schoft is iets te "bol"

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 22:43

Ah, het eindresultaat! Lachen

Volgend mij zou een iets minder natuurgetrouwe achtergrond niet misstaan bij deze tekening.

Hier en daar kloppen de verhoudingen niet helemaal -grootte van het hoofd ten opzichte van het lichaam- en de schouder/schoftpartij rechts van het hoofd.
Tevens lijken de witte vlakken er wat 'bovenop' te liggen, ze lijken veel vlakker dan bijvoorbeeld de staart.

Ben benieuwd hoe je deze tekening verder gaat uitwerken Ja

Alfa_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 19:17

Mooij.. Maar zijn hoofd is ietsjes raar. de ogen horen lager.. denk ik.. en die buik loopt nog wat voller en bij jou is hij best wel dun.. Ook de hoeven zijn een beetje raar. moet je iets voller maken. dan lijkt het echter.