Gisterenavond gekocht , en aangezien ik niet bepaald veel tijd had vandaag maar hem toch per se even wou testen had ik alle honden de tuin in gesmeten en eens die knopjes op de camera getest.
Ik ben dus totaal geen ingewikkelde reflex gewoon , ik heb tot nu toe enkel nog gefotografeerd met huistuinenkeukencameraatjes en het weer + omgeving waren allesbehalve ideaal. (Volgende keer ga ik het bos in met een zonnetje boven mij , zeker weten.)
Maargoed, wees aub niet te streng
.Ik heb (buiten bij sommige zwart/witgemaakt) niets bewerkt aan de foto's.
1. Beetje saaie compositie en ik kan mij voorstellen dat sommigen zullen zich storen aan het blauw in de linkerbovenhoek.

2. Zelfde als hierboven maar dan in zwart/wit. Ook hier dezelfde commentaar.

3. Geen geweldige kleuren (mede door het weer) , wel een leuke standaardportretfoto.

4. Deze vond ik apart, leuk moment. Kwestie van smaak of je hem goed vind denk ik.

5. De zwarte hond steekt veel te weinig af tegenover de achtergrond en de witte hond.

6. Zo'n storende achtergrond...

7. Weer zo'n ontzettend storende achtergrond maar toch... de scherpstelling zit goed.

8. Jammer van het stuk huis op de achtergrond, maar vond het mooi scherpgesteld.

9. Niets bijzonders , gewoon portretfoto.

10. Deze vond ik erg mooi , jammer van de donkere kleuren.

11. Ietwat storende achtergrond vind ik.

12. Leuke stoeifoto. De grootste en kleinste (tevens brutaalste) hond.

13. Storende achtergrond , maar toch valt dat nog goed mee aangezien de hond bijna de gehele foto inneemt.

14. Zelfde commentaar als hierboven.

15. En weer hetzelfde, maar toch blijf ik het wel een leuke foto vinden.

Dat waren ze , tips over de camera zijn erg welkom , ik gebruik de gewone kitlens 18-55mm.
Wie kan er trouwens raden hoeveel honden ik heb en welke rassen?

Ik weet niets van een ingewikkelde spiegelreflex af, ik heb er 1x mee gefotografeerd(f of v?
) dus sla me niet als ik iets onmogelijks zeg 
Je hebt m al!! Wat leuk!!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!