[Film] Murders in Durbey

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Woest

[Film] Murders in Durbey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 19:34

Toen onze reis naar venetië helaas niet doorgegaan is zijn we met z'n allen naar Durbey geweest in de Ardennen.

En uit verveling hebben we een "horror" filmpje gemaakt

laat horen wat je ervan vind. Ik speel ook mee, kzeg alleen nie wie ik ben, schaam me rot Bloos

http://www.youtube.com/watch?v=gMdFSy9NXic

Eefske

Re: [Film] Murders in Durbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 20:28

Geweldig, wat origineel. Hoe komen jullie daar bij? En nu ben ik eigenlijk wel heel erg benieuwd wie jij bent. Wat ik me ook afvraag is waar jullie die spannende muziek vandaan hebben. Wij hebben voor ckv ook een animatie gemaakt waarin enkele stukken fruit 'sterven' en wij hebben ook zulke muziek nodig.

edit: Aha, ik weet al wie jij bent. Clown Niks om je voor te schamen hoor Nagelbijten / Gniffelen

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 20:46

whahahahahahah wat heerlijk triest!! Whahah, wij moesten een paar jaar terug voor ckv ook zo'n soort film maken.. en die is ook een beetje 'apart' geworden Clown

Ik ga nu ff in je profiel zoeken of ik kan ontdekken wie jij bent.. Tong uitsteken

Jij bent een van die meiden die synchroon 'handvoordemondhoudendoen' bij het zien van de meisje dat opgehangen is Lachen

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:00

Ik heb het filmpje nog niet gezien, ga ik zo doen. Maar in de titel van je filmpje zie ik het woord "Leerrijke" staan. Voor zover ik weet is dit geen Nederlands woord, ik zou er "Leerzame" van maken. Van het woordt uitstappen zou ik uitstapjes maken, maar dat is eigen keus Lachen

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:08

Haha wel echt heel grappig en heel gespeeld met ketchup;)

Arme leraar Knipoog

Roos91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:54

Ik weet ook al wie jij bent, nergens voor te schamen. Dat je zo serieus kon blijven Cool

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 08:32

haha als je teruggaat zie je ook de bloopers staan, serieus blijven? ha, dat was zéker take 12