[FOTO] Britt met nieuwe flitser

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chocopasta

[FOTO] Britt met nieuwe flitser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 13:25

Afbeelding

Deze is niet helemaal goed gelukt: de scherpte ligt op de neus in plaats van op de ogen en onze rode muur weerspiegelt in het folie. Maar ik wilde hem tóch even laten zien Bloos
Afbeelding

1/100
F 4
50 mm
ISO 200

NieneWiep

Re: [FOTO] Britt met nieuwe flitser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 14:16

De eerste vind ik erg gaaf! Mooi belicht en ogen goed scherp.
Alleen ik stoor me aan het witte aan de onderkant, en ik zou aan de bovenkant wat meer ruimte gelaten hebben.

De tweede vind ik wat minder, ik weet niet of je de achtergrond bewerkt hebt, maar ik zie nog allemaal witte vlekken in het zwart.
En idd jammer dat haar ogen niet helemaal scherp zijn.
Het idee achter 'meisje met aluminiumfolie om haar hoofd' snap ik niet helemaal. Leuk om mee te oefenen natuurlijk maar er zit niet bepaald iets achter volgens mij.

Welke flitser heb je? En heb je haar ook nog verder belicht of niet?

Maar al met al goed gelukte foto's met je nieuwe flitser. Haha!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 14:25

IK WIL DIE FLITSER OOK! *gaat hard sparen.

Prachtige foto die eerste, super belicht, mooi gezicht. Gewoon goed gedaan! Ik zit nu al met smart te wachten op meer resultaten, echt super gaaf, jouw flitser! Je hebt er vast al erg veel plezier aan, haha! Knipoog 2de is een leuk idee, maar niet goed uitgevoerd, nog een keer over doen? Lachen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 15:00

1 Erg mooi, prachtig de ogen zo! Alleen jammer dat er aan de bovenkant niet iets meer ruimte is.

Tweede vind ik niet zo Bloos Door de weerkaatsing en de achtergrond die niet gelijkmatig is.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 15:26

Bedankt voor jullie leuke reacties Haha!
@ Nienewiep: ik heb de Speedlight 580EX Lachen
Die tweede is inderdaad wel héél slordig ingekleurd (de achtergrond dus) Bloos! en er zat inderdaad ook niet echt een gedachte achter Lachen
Verder niet belicht, ja ik had wat licht van de lampen die aan waren in de huiskamer maar verder niks.

@Faelivrin: aaah dankje Haha!
Nou, ga jij maar heel hard sparen dan want ik ben benieuwd hoe jíj er foto's mee maakt!! Ik ben bang dat je me dan behoorlijk gaat overtreffen Haha!

@ SplashIsLief: bedankt voor je reactie! Lachen