[FOTO] Tessa!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ciinderella

[FOTO] Tessa!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 15:29

Een ontzettend lieve en spontane hond! En het leukste ervan, zij mog mijn eerste model zijn met mijn nieuwe canon 400D Haha! !!

Ik heb deze camera gister binnen gekregen en dit zijn dus ook mijn eerste foto's ervan. Dus aub wees niet al te streng op me! Maar dit wilt niet zeggen dat ik geen tips en commetaar wil krijgen!

1Afbeelding
2Afbeelding
3Afbeelding
4Afbeelding

Ik heb haar dus voor een heel laag hegje gezet voor het huis bij mijn ouders. Ik had dus weinig plek om te spelen en moest nemen wat ik kreeg. Ik heb er niet heel veel tijd voor genomen, maar wou even bekijken hoe de camera het deed en hoe hij foto's maakten. Ik wil dus graag tips wat ik de volgende keer beter kan doen en hoe ik dat kan doen

Op de foto's zit geen copieright, maar dit wil dus niet zeggen dat je ze zonder toestemming mag gebruiken!! Ik heb er geen copie opgezet om de kwaliteit van de foto zo minmogelijk achteruit te laten gaan, maar heb ze dus wel verkleint.

Faelivrin

Re: [FOTO] Tessa!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:56

CopYright is het. Knipoog

Ik vind de foto's leuk, maar iets te grauw qua kleur. Misschien kun je volgende keer de hond òf verder van de heg af zetten zodat je meer diepte in de foto krijgt (Heg word dan 'onscherp' door het scherpstellen op de hond) of de hond op een groot open veld. Worden de kleuren denk ik ook helderder van. Veel plezier met je nieuwe camera! Bevalt ie tot nog toe goed?

MlieZ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 20:42

Hee dus jij betn OOk sinds gister troste eigenaar van de Canon 400D!
me too Haha!
gave fotos heb jij er al mee geschoten. leuke hond, leuke compositie, maar ben het eens met Faelivrin. ik zat ook te bedenken hoe je de donkere kop er meer kan laten uitspringen.
kijk ook eens bij mijn eerste shoot met die camera Knipoog hier op UK.
-x-

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 09:27

Dankjewel! Hij bevalt heel goed, opna dat ik met de kitlens niet ver kan inzomen en dat dus toch wel een lust is om dressuur erop te zetten.

En heeeel erg wennen!

MlieZ88, ik zal eens kijken Knipoog