[FOTO] Renda

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Renda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:20

Ik heb al een tijdje niks gepost omdat ik geen fatsoenlijke lens meer had.
Mijn oude was al ruim 15 jaar oud en heeft het een week of 2 terug begeven.
Inmiddels hebben mijn vader en ik 50/50 (nog steeds eerrruug veel geld Nagelbijten / Gniffelen) een nieuwe lens gekocht.
Namelijk de Canon Zoom Lens EF 70-200mm 2.8 L IS USM.
Waahoooeee wat een ding zeg, echt geweldig.
Zusje meteen voor de camera gesleept. Ja

Moet nog wel echt wennen hoor, ik ben een heel oud simpel ding gewend en dan krijg je opeens dit in je handen, dus wees aardig, het zijn geen hoogstandjes.
Bovendien is Renda niet bepaald makkelijk om op de foto te zetten, ze kan niet stil zitten, niet normaal kijken, tja.. dan krijg je dit. Haha!

Afbeelding
1. Ik zie wat rare vertekeningen?
Afbeelding
2. Ergens jammer dat ze niet in de lens kijkt, maar aan de andere kant vind ik hem zo toch ook wel geinig.

RoseK

Re: [FOTO] Renda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:23

Ik vind die eerste eigenlijk best mooi!
Alleen een beetje jammer van het blauwe shirtje, want met die bosjes er achter is het net een soort van jungle/tarzan kreet Vork

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:24

Whaa Jamie ! Toch wel wat UK waardigs dus. Haha!

Wát een gave lens is dat zeg ! Misschien wat simpele portretjes maar zeker netjes voor de eerste keer ! Ben benieuwd wat er nog meer komt. Lachen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:25

Hahahaha geweldige foto's! Mooie nieuwe lens heb je overigens, mag je trots op zijn. Wanneer krijgen we paardenfoto's te zien? Haha! En dan vooral van de beweging natuurlijk, daar leent de F2.8 zich mooi voor. Volgensmij komt het wel goed met jou en je lens + camera! OK dan!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:39

Ik vind die tweede echt heerlijk vrolijk ! Ben benieuwd wat voor mooie foto's je allemaal gaat maken met die nieuwe lens (en idd camera). Lachen

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 20:28

Wow die lens is zó gaaf. Haha!

De foto's zelf zijn nog niet echt spetterend, maar ik weet zeker dat de prachtplaten nog wel gaan komen. Heel veel succes en plezier ermee Jamie!

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 23:52

Ik heb je site even bekeken en kan alleen maar zeggen dat je op de goede weg zit, je maakt spetterende foto's (geloof me, dat zeg ik zelden ^^) Veruit een van de betere portretten die ik de laatste tijd op UK heb gezien. Waarom? Ze zijn los en fris en heel menselijk.

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 11:19

Ten eerste: Wat een prachtig zusje heb jij Lachen. En ook zeker niet slecht, voor de eerste foto's met een nieuwe lens. Wat het tarzan-effect van de eerste foto betreft, ben ik het eens met het hierboven geleverde commentaar, máár, ik vind het eigenlijk juist wel leuk, speels. De tweede vind ik iets minder omdat hij voor mij niet zo makkelijk wegkijkt, een tikkeltje te donker denk ik. Originele foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 13:23

Yabloko schreef:
Ik heb je site even bekeken en kan alleen maar zeggen dat je op de goede weg zit, je maakt spetterende foto's (geloof me, dat zeg ik zelden ^^) Veruit een van de betere portretten die ik de laatste tijd op UK heb gezien. Waarom? Ze zijn los en fris en heel menselijk.

Wauw, dank je. Bloos
Wat een leuke reacties! Bedankt allemaal. Haha!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:39

Faelivrin schreef:
Hahahaha geweldige foto's! Mooie nieuwe lens heb je overigens, mag je trots op zijn. Wanneer krijgen we paardenfoto's te zien? Haha! En dan vooral van de beweging natuurlijk, daar leent de F2.8 zich mooi voor. Volgensmij komt het wel goed met jou en je lens + camera! OK dan!

Precies wat ik dacht. Leuk zusje heb je, Sjeem!
Heel veel plezier met je geweldige nieuwe lens! Go jij! Go jij!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:45

Hahahahha *LOL* Geweldige foto's *LOL*

Jammer dat ze wat donker zijn.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 10:50

*fatsoenlijk scherm. Vork

Ik vind ze leuk !
vooral de tweede !
lekker spontaan !
Het donkere is wel een beetje jammer, maar komt goed. Snel meer! (wanneer komen die van eline??)