2.

3.

4.

Mijn favo is nr. 1.
Daarom die ook als eerste.Tips & commentaar welkom!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Daarom die ook als eerste.

Mij stoort het niet en in mijn beleving hoort druk-zijn ook enigsinds bij zomer. Haha. Overbelichtheid klopt ook helemaal! Ook dit stoort mij niet.
Bedankt voor de reacties! 

En dat over de overbelichtheid klopt inderdaad helemaal, en dat is inderdaad op foto 2 erg zichtbaar.
Mooie kleuren ook ! 
Haha. Bedankt voor het commentaar!
Foto 3 kijkt voor mij het fijnst. Lekkere kleuren en lijnen er in. Sterke contrasten, love it.
Faelivrin schreef:Het klopt helemaal dat ze druk zijn.Mij stoort het niet en in mijn beleving hoort druk-zijn ook enigsinds bij zomer. Haha. Overbelichtheid klopt ook helemaal! Ook dit stoort mij niet.
Veirl schreef:Faelivrin schreef:Het klopt helemaal dat ze druk zijn.Mij stoort het niet en in mijn beleving hoort druk-zijn ook enigsinds bij zomer. Haha. Overbelichtheid klopt ook helemaal! Ook dit stoort mij niet.
Oh nou ja als alles wat ons opvalt jou niet stoort, dan hoeven we ook geen commentaar meer te geven toch?
Veirl schreef:Oh nou ja als alles wat ons opvalt jou niet stoort, dan hoeven we ook geen commentaar meer te geven toch?
Jettie schreef:Hmm.. mijn eerste gedachte was toch wel 'druk'. Vind ze een beetje rommelig, veel kleuren, sprieten, hier en daar overbelichting. 3 is mijn favoriet omdat ik daar het meeste eenvoud in zie
Veirl schreef:Even ter verduidelijking van mijn post: het viel mij op dat ze al het commentaar in het topic beantwoordde met "ik stoor me er niet aan". Túúrlijk mag dat, zij maakt de foto's en zij vindt het dan waarsch zo mooier!
Maar wáárom stoort ze zich er dan niet aan, vraag ik me dan af.