Geweldige meiden zijn het, Lisa en Dominique. Respectievelijk 11 en 7 jaar, maar nog steeds met een hoge 'aaaah'-factor
Vooral Lisa is echt fotogeniek, ze dacht lekker mee, en persoonlijk vind ik dat ze een mooie dromerige blik heeft. Overigens niet alleen op de foto, in het echt ook. Vind het een erg knap meisje, jammer dat ze soms wat onzeker is (haar ouders vinden haar het minst knappe kind van hun 4 kinderen, en dat zeggen ze ook gewoon waar ze bij is. Vandaar.), maar toch een geweldig meisje. Dominique trouwens ook hoor, maar die krijgt over het algemeen wel genoeg complimentjes, haha!
Ik ben trots op ze, en ik weet zeker dat ze met een betere fotografe er súper op kunnen staan
Toch vind ik dat we met zijn drieën toch wat leuke plaatjes hebben gemaakt, hier de leukste drie uit de serie.
Lisa

Dominique (moge duidelijk zijn dat dit een bewerking is. Orginele foto: http://img.photobucket.com/albums/v248/ ... 65orgi.jpg)
Ben dól op commentaar, ik weet dat zeker de foto's van Lisa wat simpeltjes zijn, maar dat was juist mijn bedoeling. Smaken verschillen, is altijd bij foto's, ík vond de bloemetjes in d'r haar ontzettend mooi, omdat het extra benadrukt hoe ze is: 'natural beauty', onschuldig, en.. nouja, op de een of andere manier vind ik haar soms wat weg hebben van een bloemenprinsesje ofzo, van die elfjes die je in van die kleine boekjes tegenkomt enzo
Andere mensen zullen juist denken van: Damn, wat ziet dát er nep en gemaakt uit, die bloemetjes. Ik hoor het gráág als iemand de foto's niet mooi vind (of juist wel), maar alsjeblieft onderbouw je mening ook! Daar heb ik het meeste aan
Enkel komen ze wat rommelig over. bij de 1ste komt dat door de lieve bloemetjes in het haar, bij de 2de lijkt het trui/vest/broek ding wat te groot, waardoor het mensenlijfje weg valt. Technisch zijn de foto's wel gewoon goed. Al met al een leuke serie van 2 leuke kinders. Krijgen we ze vaker te zien?