[tek]Diederick de fries

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

[tek]Diederick de fries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 11:00

De nieuwe vriend van mijn pony is een fries van een bescheiden hoogte van zo'n 1m 73 ongeveer..
Het paard van de ''stal-eigenaar''. Daarom heb ik hem maar getekend, als bedankje dat mijn pony daar terecht kan Lachen

De scanner heeft hem een stuk extremer opgepakt dan hij is...stoute scanner Clown
Afbeelding
*de manen aan het einde van de hals wat donkerder.
*in de kaak wat meer detail.
*z'n neusrug is te recht (maar dat krijg ik niet meer veranderd denk ik... Verdrietig )
de foto:
Afbeelding

Tips zijn heel erg welkom, ik neem hem morgen mee naar de eigenaar denk ik Lachen

R0X

Re: [tek]Diederick de fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 11:04

Ziet er leuk uit hoor Lachen
alleen de handtekening op die plek verstoort de tekening... beter had ie aan de onderkant gekunnen, bij de borst

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 11:10

R0X schreef:
Ziet er leuk uit hoor Lachen
alleen de handtekening op die plek verstoort de tekening... beter had ie aan de onderkant gekunnen, bij de borst

Aan die kant is niet zoveel papier als mijn scanner denkt Haha! Daar is geen papier meer zegmaar.. ja nog een randje van 2cm.. dan staat de handtekening er zo ''op gepropt'' Lachen

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 22:18

scanners zijn idd maar koppige apparaten, die van mij weigert soms zelfs delen van de tekening te scannen (daarom is ie ook met pensioen) Clown !

Ik vind het een heel leuke tekening Ja .
Je hebt alleen de manen veel korter getekend?
Als tip zou ik de schaduwen wat zachter proberen te maken, bijvoorbeeld onder het oog zijn het vrij harde lijnen die het paard anders laten lijken dan op de foto Lachen .

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 06:43

Naomi21 schreef:
scanners zijn idd maar koppige apparaten, die van mij weigert soms zelfs delen van de tekening te scannen (daarom is ie ook met pensioen) Clown !

Ik vind het een heel leuke tekening Ja .
Je hebt alleen de manen veel korter getekend?
Als tip zou ik de schaduwen wat zachter proberen te maken, bijvoorbeeld onder het oog zijn het vrij harde lijnen die het paard anders laten lijken dan op de foto Lachen .

Ja, de manen heb ik anders getekend.. als 1e reden (sneaky) omdat ik dus totaal niet goed ben in manen tekenen. En het 2e is dat wij voor de foto allemaal aan die manen hadden gezeten.. en de helft woonde dus aan de andere kant van zijn hals.. ik ga wel nog kijken of ik ze wat langer krijg! Lachen

Ja die schaduwen dat ben ik zo gaan doen omdat ik mezelf anders niet wijsgemaakt kreeg dat er ook lichte plekken in een tekening moeten. ipv alleen maar grijs en donkerder grijs. maar dat moet ik inderdaad nog even lichtjes aanvallen met de kneedgum Bloos

bedankt voor het compliment Lachen meer tips zijn echt welkom, want dan kan ik hem vanmiddag nog aanpassen!!

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 16:57

Leuke tekening Angela maar dat wist je al Tong uitsteken

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 18:24

hij is af, ik neem hem nu mee Lachen
Afbeelding
sorry, heb perongeluk die met copyright erover geupload, maar vergeef het me Knipoog

tips nogsteeds van harte welkom!!!