Ik heb eergister even wat foto's gemaakt van mijn verzorgpaard Freia en haar merrieveulen Yfke

Graag commentaar, maar hou het vriendelijk

Saampjes

Nog een keer samen

Yfke

Groetjes, [***]
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mooi veulen en mooie mama!
Sandra_Horse schreef:wat een mooi veulentje!!
evanescence schreef:aa wat een schatje....
Muzefee schreef:Gelieve hier je commentaar onderbouwen.
Dus dit is net zo goed een offtopic reactie
Edda schreef:Muzefee schreef:Gelieve hier je commentaar onderbouwen.
Je zegt dat wel zo mooi Muzefee, maar zelf doe je dat ook nietDus dit is net zo goed een offtopic reactie

Edda schreef:Muzefee schreef:Gelieve hier je commentaar onderbouwen.
Je zegt dat wel zo mooi Muzefee, maar zelf doe je dat ook nietDus dit is net zo goed een offtopic reactie
Ontopic:
Ik vind de foto's nogal flets, er kan veel meer contrast in, zodat de foto's meer gaan 'leven'.
Verder hebben ze allemaal een centrale compositie, probeer eens met de compositie te gaan spelen.
Zodat de foto ook meteen spannender word om naar de kijken, ze zijn nu nogal oninteressant en standaard om naar te kijken
Edda schreef:Je zegt dat wel zo mooi Muzefee, maar zelf doe je dat ook nietDus dit is net zo goed een offtopic reactie

Marloez schreef:Edda schreef:Je zegt dat wel zo mooi Muzefee, maar zelf doe je dat ook nietDus dit is net zo goed een offtopic reactie
Mee eens.. ik dacht precies hetzelfde toen ik het las..
Ontopic: Hele mooie foto's, maar zonder halster zou het toch een fijner beeld geven!
Muzefee schreef:Nu kun je er wel over door blijven zeuren, maar daar schiet je niks mee op hè. Als een mod deze opmerking had geplaatst werd er ook niks over gezegd.
Die zijn er niet voor niets, je blijft nu wel steeds offtopic reageren. (Ja ik nu ook.. ik tem nu ook) Om even mijn punt duidelijk te maken is dat jij reacties gaf op 2 bokkers die een offtopic reactie plaatsen. Als jij op hun reageert dat ze ontopic moeten gaan, ben jij net zo goed offtopic bezig
Je had beter ook gewoon commentaar kunnen geven op de TS, want de TS heeft aan jouw reactie ook helemaal niks!!

Citaat:Ontopic:
Ik vind de foto's nogal flets, er kan veel meer contrast in, zodat de foto's meer gaan 'leven'.
Verder hebben ze allemaal een centrale compositie, probeer eens met de compositie te gaan spelen.
Zodat de foto ook meteen spannender word om naar de kijken, ze zijn nu nogal oninteressant en standaard om naar te kijken

En ik heb wel wat foto`s van beiden in actie, maar wou gewoon deze foto`s nu plaatsen
), dus van de rest kan ik niets zeggen. Het valt me wel op dat de foto's wat flets lijken/ contrast lijken te missen, dit kan je evt. nog toevoegen in Photoshop- misschien was het iets minder flets geweest als je sluitertijd iets korter was geweest? (Valt bij foto 1 wel mee, overigens)
Je composities zijn nu erg centraal- op zich vind ik dat niet erg, als het onderwerp bijv. in beweging is oid, maar soms is het ietwat saai- zoals op deze foto's (vind ik hoor). Bij de foto van Yfke vind ik het lichaam ook niet zo mooi overkomen, misschien als je een crop had gemaakt dat het al wat mooier had geleken. Een centrale compositie had ik dan juist wel weer mooi gevonden (hoofd met stuk hals), niet erg spannend, maar ook niet 'saai'.