[schil] veulenhoofdje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[schil] veulenhoofdje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 10:35

Clown k weet het verhoudingen zijn niet goed. Deze heb ik afgelopen week ergens snachts gemaakt tijdens ons texeltripje. K vond de kleuren wel aardig innoverend voor mijn stijl hihi...tis trouwens wel de bedoeling dat hij een beetje naar links kijkt.

maar goed... aquarel=nog veel oefenen.. steeds meer respect voor de mensen die er goed mee kunnen werken.. fouten herstel je niet zomaar, en 1 verkeerde streek en de verf waaierd over je hele *natte * tekening heen.. Vork we blijven oefenen.

Afbeelding

marthine

Re: [schil] veulenhoofdje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 10:49

woow zeg, een heel "peaceful" geheel
echt super mooi,
van de verhoudingen valt niet eens zo op, aleen zijn neusgaten lijken zo groot..

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 10:59

Ik moet zeggen: je achtergrond is heel gedurfd! Ja De meeste beginnende aquarellisten durven dat niet hoor: "Ieks! Zoveel water?" Nagelbijten / Gniffelen
En misschien is het wel een ezel veulentje? Knipoog

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 21:01

hihi, misschien wel, wie zal het zeggen? 1 ding weet ik wel, naast oefenen op het materiaal kan ik beter ook maar oefenen op verhoudingen tijdens het schilderen *proest* volgende keer is er misschien niet zo makkelijk een ezeltje van te maken Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 21:24

Ik ben helemaal weg van je achtergrond! Heel gaaf gedaan!
Tja, de verhoudingen zijn niet echt kloppend, maar voor de rest vind ik hem erg leuk. Mooi qua kleurgebruik, hij kijkt lekker weg. Wel lijkt het rechteroog (voor de kijker Knipoog ) kleiner dan het linker.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 21:26

Wow! Echt heel mooi, verhoudingen van het hoofd zullen inderdaad niet 100% kloppen maar dat valt ook niet op. Echt super gemaakt met aquarel! Ben zelf op een aquarel-tekenkamp geweest maar kreeg lang niet zulke mooie plaatjes als die jij nu gemaakt hebt!

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 21:39

Ik vind de achtergrond ook absoluut prachtig! En wat een mooie kleuren bij elkaar zeg Ja .

Tis een superschattig veulentje en ontzettend mooi neergezet, misschien wilde het wel gewoon een ezelveulentje zijn? *LOL*