[foto] Brillie!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

showteam

[foto] Brillie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 18:00

Tja... Haha!

Afbeelding

Tivara

Re: [foto] Brillie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:41

Hmm, ik geloof niet helemaal mijn smaak, maar toch ook wel weer erg leuk! Vind het idee erg leuk! Vind het plukje haar voor de zonnebril erg jammer, en die trailer o.i.d. in de hoek stoort me een beetje. Verder zou ik hem met 1 oog/glas mooier vinden denk ik, zonder het stukje neus Lachen

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:43

Ik vind hem niet zó. Scheve mond
Compositie ligt me niet zo en de reflectie van de camera erin vind ik ook niet denderend...

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:43

Ik vind hem niet goed

De overbelichte haar-deeltjes storen. Ik had jezelf helemaal in de bril gezet, of wel helemaal niet. Ook op de achtergrond zin er veel stoorende elementjes..

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:44

Overbelichting linkerkant en trailer storen me het ergst.
Verder wel originele leuke foto!

OP

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:44

vind de neus zo irri Clown
verder wel geinig, niet mijn smaak.. maargoed das ieder voor zich.

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 21:18

Drama dus Tong uitsteken
Maar toch bedankt iedereen Haha!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 17:26

Je houd je camera verkeerd vast Haha! Bij je objectief moet je duim boven, zodat de camera zelf iets op je handpalm kan steunen, of in ieder geval om je objectief iets te ondersteunen. Volgens mij krijg je echt mega-spierpijn op den duur als je je camera zo vast houd, want je pols moet dan de hele tijd draaien.. Als je hem vast houd zoals ik hierboven zei, draai je alleen je vingers Lachen
Verder ben ik er niet echt weg van. Een drama zou ik het niet noemen, haha, maar er is veel overbelicht, jijzelf staat er niet helemaal op, en de achtergrond is storend..
Als je je ISO-waarde op 100 of 200 had gezet, wat makkelijk kan overdag, had je al veel minder overbelichtte plekken gehad denk ik. Lachen

Ik denk trouwens, dat als je de volgende keer nog iets met een zonnebril wil doen, het wel mooi is als je hem iets van onder maakt, zodat je alleen maar lucht ziet. Zeker met die mooie wolkjes als op deze foto, wordt dat wel leuk denk ik Ja Maar smaken verschillen, en misschien was dít juist wel wat je wilde laten zien met de foto..

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 15:35

Ik vind het niet zo'n bijzondere foto
Ik ga mee met wat Myukii zij

Ladynaath

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:48

Ik zou het leuk vinden als die zonnebril op een tafel lag oid. Verder wel leuk verzonnen!

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 15:06

Myukii schreef:
Je houd je camera verkeerd vast Haha! Bij je objectief moet je duim boven, zodat de camera zelf iets op je handpalm kan steunen, of in ieder geval om je objectief iets te ondersteunen. Volgens mij krijg je echt mega-spierpijn op den duur als je je camera zo vast houd, want je pols moet dan de hele tijd draaien.. Als je hem vast houd zoals ik hierboven zei, draai je alleen je vingers Lachen

Nou ik heb het geprobeerd en was gister ook bij het NK en zag iedereen de camera zo vasthouden zoals jij beschrijft. Maar ik kan het gewoon niet Tong uitsteken zit helemaal in de knoop met mezelf dan en kan niet snelgenoeg draaien haha. Maar ik blijf oefenen want ik weet dat t zo moet maar ik ben een geval apart Vork

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:14

Haha, nou, als jij nergens last van krijgt, en het bevalt je zo, moet je hem gewoon zo vast houden hoor, met fotograferen gaat er niet om hoe het hoort, maar hoe jij het goed vind Haha!
Als ík hem zo vasthoud krijg ik na 2 foto's al kramp Knipoog