Bij foto 1 had je denk ik wat meer kunnen spelen met de composities .. Nu is hij erg centraal. Verder had ik de zwaan op een ander moment geschoten. Hij staat hier niet erg boeiend.
Volgens mij is hij voor de rest wel redelijk scherp enz. Hij is niet lelijk maar erg boeiend vind ik hem niet.
Foto 2: Is erg leuk met die golfjes en de zwanen staan er erg leuk op. Verder vind ik hem denk ik in het kleur mooier. Nu lijken die kleintjes heel donker en dof, zo komen ze er dus niet zo mooi uit.
Foto. Verder is hij niet saai.
Foto 5: Vind dat de zwaan er niet goed uitkomt. Te veel achtergrond. Had hem dus liever uit een andere hoek gezien, denk ik. Verder vind ik de kleuren wel heel mooi en de golfjes.
Foto 6: Er leuk! De grote zwaan staat er leuk op, en de kleintjes ook. Jammer van het achterste jonge eendje dat hij een beetje waziger is als de rest.
En bij foto 7: Wat heb je precies bewerkt? Volgens mij heb je hem donkerder gemaakt? Wil je de niet-bewerkte ook eens plaatsen? Volgens mij is die ook best mooi..
Foto 8 is érg gaaf. Heel lekker scherp. Misschien was hij in kleur mooier geweest, dat weet ik niet. Hij is ook nog op het juiste moment geschoten. Leuk hoor.
Bij de rest op de foto's heb ik geen commentaar.
Je mag nog wat oefenen om de foto's wat boeiender te maken. Ze zijn over het algemeen een beetje aan de saaie kant. Maar de meeste zijn wel lekker scherp