We hebben besloten om reclame te gaan maken voor thee.
Dit konden we op verschillende manieren doen. We hebben nu het gedeelte van het stilleven af.
Dit is het resultaat geworden. (verwacht geen hoogstandjes
)Pickwick earl grey:

Lipton forest fruits:

Pickwick:

De bewerking van foto 1 en 2 zou ik er ook bijzetten maar die staan nog op een andere computer.
Onze lerares was er nog best enthousiast over. Maar eigenlijk vinden wij de foto's nog alles behalve speciaal. Bij de forrest fruits is het dode viooltje nogal storend. En de foto's missen iets spannends vind ik.
Commentaar en tips zijn dus van harte welkom!
(wees maar een beetje vriendelijk, dit is eigenlijk de eerste keer dat we bezig zijn geweest met foto's maken, er moet dus nog goed geoefend worden
)We moeten overigens ook nog een slogan voor de 1e (earl grey) hebben. We zaten zelf aan iets te denken in de richting van; oud en vertrouwd, of iets met traditioneel.
Dat is wel een goed idee!
) vaan rechts lieten komen, zodat het nog een beetje donker was waardoor de foto misschien nog een heel klein beetje spannend werd. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat ie te donker is
) en ik vind het iets te donker. Ik had liever die metalen bloempot niet willen zien en het maakt ook veel schaduw vind ik. Zakje thee zelf in de kop vind ik er ook eigenlijk niet helemaal bij kloppen, zit er niet eenvoudig en 'schoon' genoeg uit (zo vind ik de meeste thee-reclames overkomen iig, ook helder).
Zoek dus een andere kleur ondergrond en het liefst ook de achtergrond een