[foto] Shirley

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

[foto] Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 16:14

Hallo,

Gisteren heb ik foto's gemaakt van Shirley.
Het viel niet mee want iedere keer begon het te regenen en werd het weer donkerder.

Er zijn maar weinig foto's goed gelukt ! Maar ik had er dan ook niet zoveel kunnen maken ivm het weer

Zelf vond ze het ook heel erg moeilijk om op de foto tegaan.
Heb wel gezegt hoe ze het beste kon kijken, maar serieus kijken ging dus ook echt niet lukken Knipoog

Afbeelding
Links wat overbelicht, maar ik vind het zelf niet echt storen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En?
liefs

Joscaa

Re: [foto] Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 16:15

Ik weet niet waarom, maar ik vind ze niet zo.
Je hebt trouwens wel mooie scherpe foto's, met mooie wazige achtergrond! Succes nog!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 16:17

Joscaa schreef:
Ik weet niet waarom, maar ik vind ze niet zo.
Je hebt trouwens wel mooie scherpe foto's, met mooie wazige achtergrond! Succes nog!

Hmmm, ja dan kan ik er nog niks aan verbeteren de volgende keer Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 17:20

Ik vind de fotos wel leuk Lachen Alleen er zit ruis op, probeer de ruis weg te krijgen dan zijn ze vast een stuk beter.

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 17:22

Er zit ook een soort van blauw stipje op haar tand wat me ook een beetje stoort verder vind ik het mooie foto´s

NotNice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 18:42

ik vind de glimlach een beetje op haar gezicht geplakt zitten, hij is niet 'echt'

verder nog wat gezeur van mij: foto 1: haar ketting zit fout, ik zie het sluitinkje en dat verpest de verder mooie foto een beetje

foto 2: de achtergrond is iets teveel aanwezig, kan hij wat minder scherp? want het is zeker geen storende achtergrond

foto 3 en 4, niets op aan te merken, maar ook niet echt spannend. tip: laat je model zo weg kijken, spreek af dat je terugteld 3-2-1-ja en op ja kijkt je model direct recht in de lens. zo krijg je een intense blik zonder dat ze gespannen de camera in staart. dit werkt niet in het eerste kwartier poseren overigens, neem er de tijd voor, en kijk uit voor van die konijn-staart-in-koplamp-ogen

foto 5: de paraplu is een beetje kleurrijk en aandachtopeisend.

foto 6: volgens mij heeft hij er helemaal geen zin in, of hij is er net bij gezet. neem echt je tijd met modellen en portretten, het eerste kwartier krijg je alleen maar krampachtig geposeerde mensen op de foto, tenzij je een ervaren model hebt

verder: mooie vrouw! Als het kan moet je haar lekker blijven fotograferen en samen heel veel ervaring opdoen en dan krijg je echt super-plaatjes!

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 10:56

De eerste foto vind ik zelf het mooiste de rest vind ik kwa scherpte en houding leuk, maar toch mis ik er wat in.

Heeft ze een steentje op haar tand zitten? Als je die wegwerkt denk ik dat het al beter is, het is net alsof ze nu vieze tanden heeft omdat je niet goed ziet dat het een steentje is.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 11:20

Bedankt voor de reacties.

Allereerst, ze heeft een steentje op haar tand, ik heb gevragen of ik die mocht wegwerken, maar dit wilde ze niet.
Vandaar dat ik hem niet weg gewerkt heb.
Ik zelf zou hem het liefst ook wegwerken ( ik vind een steentje op je tand zoiezo niet mooi Bloos )

NotNice: Bedankt voor de tips ! Daar kan ik zeker wat mee.
Model was heel gespannen, ik wist eigenlijk niet hoe ik haar meer op d'r gemak kreeg.
Ik heb ook gezegt hoe ze kon kijken, maar ze bleef eigenlijk constant lachen (helaas) want meerdere gezichts uitdrukkingen vind ik wel heel leuk.

Foto met de paraplu was eigenlijk een spontane foto Tong uitsteken was niet de planning.
Maar ik vond hem zelf wel heel leuk Haha!

Haar vriend had er inderdaad maar weinig zin in, hij wilde niet op de foto.
Maar zij wilde het perse hebben, vandaar Knipoog

Bedankt voor alle reacties ! Ja
Ik kan er wel iets mee !

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 11:27

MlieZ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 12:58

Ik vind foto 1 de mooiste
die ind ik zelfs zeer goed geslaagd !!!
10x beter idd zonder dat steentje. het was ook het eerste wat ik dacht: jammer dat steentje...
ik zou toch nog wat aan het overbelichtte doen. iets minder.
ook kan je misschien op sommige fotos haar tanden net een tintje witter maken. (no offence)
maar de 1ste is zeker uitvergroten waard! (die zonder steentje Knipoog )
-x-

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 14:41

MlieZ88 schreef:
Ik vind foto 1 de mooiste
die ind ik zelfs zeer goed geslaagd !!!
10x beter idd zonder dat steentje. het was ook het eerste wat ik dacht: jammer dat steentje...
ik zou toch nog wat aan het overbelichtte doen. iets minder.
ook kan je misschien op sommige fotos haar tanden net een tintje witter maken. (no offence)
maar de 1ste is zeker uitvergroten waard! (die zonder steentje Knipoog )
-x-

Bedankt ! Ja
Ja dat overbelichte is wel jammer....
Ik weet alleen niet goed hoe ik dat weg kan halen, misschien weet jij dat ?
Haar tanden een tintje lichter maken mocht ik ook niet, dat vond ze niet nodig zei ze.
Ik heb ze trouwens nog niet naar haar verzonden, dat moet ik nog doen.

Love__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:25

Ik vind 't wel leuke foto's, foto 1 spreekt me het meest aan, qua compositie en ook haar houding. Dat steentje stoort mij ook, ik dacht eerst even dat er een vlekje op m'n beeldscherm zat, dus ik wou 't eraf vegen.. (Blond.. ) Tong uitsteken

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 12:10

Foto 1 vind ik ook zeker de mooiste, die is lekker spontaan en ontzettend lief! Het steentje vind ik eigenlijk ook storen..

De rest van de foto's spreken me totaal niet aan.. Haar lach en manier van kijken is overal ongeveer hetzelfde en spreken gewoon niet aan.. Waarschijnlijk inderdaad door de spanning en onervarenheid..

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 15:45

Eerste waar ik naar keek was dat blauwe stukje op haar tand. Clown

Verder vind ik foto 1 er wel uitschieten in deze serie. Deze is scherper dan de andere en je hebt daar goed de ogen belicht. Lachen
De overige foto's vind ik persoonlijk veel minder.