[foto] low-key fotoshoot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NotNice

[foto] low-key fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 20:19

er staan meer foto's in mijn fotoalbum maar hier een kleine selectie van een deel van de low-key fotoshoot van Vigel1 (hier op bokt)

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

ik weet wat ik er zelf van vind, dus daar ga ik jullie niet mee vervelen, ik hoor wel heel graag wat jullie ervan vinden!

Kana

Re: [foto] low-key fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 20:28

Heb je er histogrammetjes bij?
Mijn photoshop doet het momenteel niet dus ik kan niet zelf kijken..

Leuke foto's!

NotNice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 20:53

heb je hier wat aan:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:11

mooie foto's, maar ik vraag me af of het model er zo op het voordeligst op staat (kijkt een beetje chagerijnig)
Verder vind ik het bij 1 en 3 een beetje aan verzadging ontbreken(geeft wel sfeer, maar ietsiepietsie meer had wel gemogen wat mij betreft) En dat heeft de laatste weer iets teveel!

Maar desondanks hele moie foto's, mooie sfeer Lachen

NotNice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 15:36

een beetje chaggerijnig? je drukt je nog voorzichtig uit Haha!
we hadden begeleiding van een beroepsfotograaf/kunstenaar (waar we ook de studio plus inhoud van gebruikten) en de beruchte foto-nep-lach moest vermeden worden, da's dus aardig gelukt
we hebben wel de intense blik weten te vangen (hier en daar) die onze wijze leraar zo graag ziet Pling

en die verzadiging, da's een leuk discussiepunt! ik vind het namelijk een mooie sfeer geven op deze manier, ik zet hem meestal tussen de -65 en -90, omdat ik dat een mooi beeld vind geven dat past bij mijn beeld van portret-fotografie. Die laatste is nog volledig in kleur, niets aan verandert, dat vind ik voor een portret niet mooi. Compleet zwart/wit (zoals foto 2) vind ik meestal ook niet mooi, te kil maar in dit geval past het wel bij de blik in haar ogen

maar da's dus heel persoonljk en niet iedereen zal het daar mee eens zijn
gelukkig hoeft dat ook niet!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:39

Foto 4 vind ik persoonlijk de mooiste foto qua houding en blik van het model, maar de hoge verzadiging vind ik echt.. niet mooi, eigenlijk Bloos
Op foto 2 vind ik het model een beetje, ja, ik weet niet, het zal wel zo horen, maar ze kijkt zo zielig en chaggerijnig tegelijk. Maar, je geeft zelf al aan dat dat de bedoeling was, míjn smaak is het niet, maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak Knipoog

Foto 1 en 3 vind ik wel super! Kan ik niets over zeggen verder Ja

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 12:13

Foto 1 en 2 spreken mij het meeste aan.. Ze geven me een beetje een duister gevoel..

Op foto 3 kijkt het model niet zo vriendelijk en op foto 4 ''gemaakt'' vriendelijk... Ook de kleuren van foto 4 vind ik echt niet mooi...

Als laatste vind ik eigenlijk heel stiekem ook wel.. dat de uitsnede in haar shirtje eigenlijk wel een beetje te laag is....

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:02

Helemaal mee eens everest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alleen was er niemand die tegen mij zei dat je onderdehand mijn navel kon zien. doordat ik constant op mijn kop hing om mijn haar goed te doen is mijn shirtje gezakt. Notnice vertelde dit pas erg laat ,)

NotNice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 10:53

de aanwezige heren vonden het blijkbaar een erg mooi beeld opleveren Haha!

je mag straks een echte shoot bij een echte beroeps model-fotograaf doen en dan krijg je je portfolio ook nog eens kado, dus niet piepen! Strike a pose!