[Foto] Gina

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

YDWINE

[Foto] Gina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 20:10

Canon Eos 400 D:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3. 4.
Afbeelding Afbeelding

5. 6.
Afbeelding Afbeelding

7. 8.
Afbeelding Afbeelding

(2 foto's verwijderd)
.
Laatst bijgewerkt door YDWINE op 12-05-07 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Ogrop

Re: [Foto] Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 20:44

10 vind ik nogal nipt geschoten.
5 en 6 vind ik niet echt iets. Wat doet ze nou met een deken en ene bloempot? Nagelbijten / Gniffelen
3 is het jammer dat de arm er niet helemaal opstaat
4 is het jammer dat het hartje niet helemaal zichtbaar is
1 heeft een leuke compo! mooi moment, mooi geschoten!
2 idem, misschien jammer dat er langs rechts groen is en bij links niet.
7 is mooi scherp, goed gedaan, hier stoort het deken me niets buiten de rechterkant, die opvallende kleur
8 is erg leuk, maar een beetje onscherp? Misschien even stukje oorbel links wegdoen?
9 Is leuk, maar ik had liever dat doek niet gezien
10 is een super moment, mooie krullen heeft het meisje! maar nogel flets in haar gezicht?

1 is mijn favoriet Ja

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:05

Ze lijken wat wazig, kan dat kloppen?
Ik vind 6 mooi, daar lijkt ze ook minder geposeerd.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:11

1. Dat komt heel erg raar op me over, dat haar. Vast mooi in beweging, maar op ene vaste foto vind ik eht niet zo'n geslaagd idee.
2. Het heeft wel iets. Je hebt een gezichtsuitdrukking vastgelegd die heel erg interessant aan het denken is. Mooie afsnijdingen.
3 en 4. Saai. Ze zit alleen maar en kijkt in de camera. Misschien ene leuk plaatje van het model, maar niet echt een creatieve uitspatting.
(had de vorige keer niet gereageerd, maar net als mijn voorganger al zegt waren die deken en de bloemetjes niet veel soeps).
de nieuwe 5. Gewoon een leuke foto. Niet bijzonder maar zeker niet slecht.
De nieuwe 6. Mooi moment. Haar rechteroorbel lijkt net een pukkel op haar kin, dus die kun je even photoshoppen. Goede achtergrond.
7. Je ziet weinig van het model. Het drukt geen emotie uit.
8. Daar weet ik neit veel over te zeggen, behalve dat hij erg licht is, maar dat is al gemeld.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:13

Ik vidn 1 wel een leuke foto, alleen ze lacht een beetje gemaakt (zo lijkt het iig). De rest zijn kwalitatief goed, ik vind alleen de poses niet echt speciaal.

YDWINE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 14:38

Bedankt voor de tips.

NotNice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 14:49

foto 1: de achtergrond trekt teveel aandacht voor mijn gevoel, als er meer afstand tussen model en achtergrond is zal de achtergrond waziger worden en heb je er minder last van. Je hebt een diafragma van F4 gebruikt, misschien dat F3.5 of F2.8 een net wat beter resultaat geeft in dit geval. De lach is wel een beetje een geforceerd lachje

foto 2: weer die achtergrond, dat groene in de hoek trekt weer aandacht. wel een leuke compositie zo. als je hem wat krapper afknipt ben je van dat groen af (dat andere even wegshoppen Haha! ) maar dat kan afbreuk aan de foto doen. verder een hele mooie blik in haar ogen!

foto 3 & 4: 4 vind ik mooier qua compositie, maar deze is ook minder scherp, 3 is een beetje standaard en er is teveel storing in de achtergrond

foto 5: de kleding leidt af van haar mooie blik, misschien mooier in zwart/wit?

foto 6: wauw.... die blik in die ogen...

foto 7 & 8: niet helemaal scherp, heb je fotoshop? dan iets onscherper maken met een dream-filter ofzo er overheen foto's hoeven namelijk niet scherp te zijn en ze kijkt hier erg dromerig. wat meer onscherpte en de lichte vlakken meer 'oplichten' kan dat gevoel erbij versterken

algemene tip: hou dit model! (mag ik haar lenen Knipoog )