(tek)(wip)(grafiet)hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

(tek)(wip)(grafiet)hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 19:27

hallo allemaal!
ik heb weer een tekening waar ik aan werk Tong uitsteken
en ik ben benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden (ik zelf vind het een van mijn betere tot nu toe Tong uitsteken ) en ik vroeg me af of jullie tips hebben, of commetaar.

Afbeelding
in eerste instantie had ik hem van een foto nagetekend, maar naderhand heb ik de foto flink genegeerd en ben ik op eigen houtje verder gegaan. dus de foto kan ik er net zo goed niet bij zetten Knipoog

MamaMiesje

Re: (tek)(wip)(grafiet)hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 20:43

Ik denk een Weimaraner te zien? Knipoog
Ik vind het oor al aardig aaibaar worden, alleen de opstaande rand van het oor vlakbij het oog, vind ik te hard
Misschien dat het wegvalt op de foto, maar ik zou ondanks zijn lichte kleur toch meer schaduwen gebruiken en ook meer andere kleuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 20:45

ik zal zometeen een update plaatsen, ik was daar nog niet helemaal klaar namelijk Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 20:52

Afbeelding
hier de update. een slechte foto maar je ziet het wel een beetje..
het was inderdaad een weimaraner Ja Haha! hele mooi honden btw!! Tong uitsteken

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 20:56

Ik vind deze update al veel beter dan de eerste! De schaduw is echt heel mooi nu! En ook het oog ziet er prima uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 20:57

thanxs Haha! Ja
jha ik meot er eerlijk bijzeggen, bij de eerste updat was de tekening al zover als bij de tweede Bloos vandaar dat ik hem goed vond Clown (een van mijn beteren Knipoog ) maar ik geen zin om nog een nieuwe foto te maken eignelijk Clown Tong uitsteken

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 14:44

een oog heeft kleine randjes bvb waar jij je (evt.) oogpotloot/eyelijner op smeert Knipoog die mis ik een beetje in de tekening , zelfs een oog heeft schaduw , daardoor lijkt hij wat boller ik vindt hem wat plat Knipoog
het oor + schaduw is wel mooi zeg!!

edit; nog even over het oog probeer de schaduw boven het oog wat vloeiender te laten vallen dus niet 1 hard streepje Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 14:57

thanxs coor de tip! ik zal hem straks aanpassen Knipoog nu heb ik even nog geen tijd Scheve mond moet huiswerk maken Clown zit gewoon te bokken he Tong uitsteken