Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het konijn is echt gruwelijk overbelicht, absoluut niet mooi- heel fel. Doordat de foto in z/w is omgezet, is het ook nog eens erger omdat de achtergrond nog donkerder lijkt. Verder vind ik de compositie ook niet zo geweldig: veel achtergrond, weinig konijn. Bij de andere foto was dat absoluut niet storend, omdat het wat paste bij een zielig en angstig kijkend konijntje. Hier past dat al veel minder bij. Doe mij maar je vorige, die was erg leuk!

Als jullie tips hebben om de overbelichte stukken te vermijden, hoor ik het graag! WildWings schreef:Sorry, deze vind ik echt helemaal nietsHet konijn is echt gruwelijk overbelicht, absoluut niet mooi- heel fel. Doordat de foto in z/w is omgezet, is het ook nog eens erger omdat de achtergrond nog donkerder lijkt. Verder vind ik de compositie ook niet zo geweldig: veel achtergrond, weinig konijn. Bij de andere foto was dat absoluut niet storend, omdat het wat paste bij een zielig en angstig kijkend konijntje. Hier past dat al veel minder bij. Doe mij maar je vorige, die was erg leuk!
Ik weet natuurlijk niet wat voor camera je hebt, maar probeer te varieren met sluitertijden. Probeer de sluitertijd sneller te maken. Of (als je een SLR hebt) onderbelicht m.
Dat werkt goed. En gewoon veel oefenen met achtergronden.