[FOTO] Lazy cat.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ogrop

[FOTO] Lazy cat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 18:29

Onderbouwing van commentaar en tips zijn nog altijd welkom! Lachen En even denken aan de © graag.

1. Bedoeling was een scherp pootje, en een wazigere achtergrond. Maar dat kan m'n camera blijkbaar niet zo goed
aan, erg veel storend ruis, jammer genoeg. En zonde van de oortjes.
Afbeelding

2. Jammer van de zwarte vegen. De verhoudingen vind ik wel leuk zo. Ook de vervagingen vanachter stoort.
Afbeelding

3. Lekkere foto vind ik, misschien wat te nipt geschoten. Maar zo vind ik het ook wel wat hebben.
Afbeelding

magli

Re: [FOTO] Lazy cat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 19:06

Commentaar heb je zelf al aangegeven. De eerste foto vind ik de leukste, ondanks de ruis en de oortjes die er niet op staan. Middelste foto vind ik eigenlijk heel standaard en niet echt speciaal, voor de rest wel mooi scherp. Toch zeer mooie foto's. Lachen

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 13:17

Vind het leuke foto's...

Omdat je effect niet zo is geworden als je gehoopt had kun je misschien proberen op een andere mannier toch de aandacht naar het pootje te laten gaan dmv het snijden/croppen bij zn koppie. Als je hem nl nog iets meer kropt en dus zo'n andere oortje ook onzichtbaar maakt, dan gaat de aandacht al meer uit naar de poot... Probeer het maar eens door een papiertje over je beedschermte schuiven

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 13:53

Bedankt. Ik vind de middelste juist helemaal niet standaard? Ik zal het even gaan proberen. Ik plaats zo het resultaat. Edit: Wauw, goede tip! Zal ik onthouden:
Afbeelding

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 18:11

Die laatste kijkt lekker weg Soet!
2 en 3 zijn een beetje van hetzelfde, mijn aandacht gaat dan meer naar 2 Lachen Foto 3 is me te centraal
Ruis zou mij niet zoveel storen als je foto's echt zwartwit waren. Dan voegt de ruis juist wat sfeer toe.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 18:20

Bedankt Escha, helemaal zwart-wit kan ik wel eens proberen Ja, heb nl gisteren net ontdekt hoe ik dat kan doen. (met m'n pruts progamma, op m'n oude pc dan.) *LOL* Over het algemeen ben ik ook het meest tevreden met 2, al vind ik de laatste (4 in principe) ook weer wat.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 18:22

zie je, best makkelijk om toch van een foto iets leuks te maken. Als je wat knipt hier en daar kan je toch een bepaald doel centraal stellen.. Leuk hoor.. Je ziet direct het effect

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 17:55

Helemaal waar Ja Bedankt.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 10:38

Ah, wat een dropje Lovers Mooie scherpstelling en een leuk dier om op de foto te zetten! Je gaat hard vooruit vind ik Knipoog

Groetjes Evelien

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 17:03

Bedankt zeg! Ja