[FOTO] roofvogel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie1018

[FOTO] roofvogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 13:38

gisteren ben ik naar avifauna geweest met mijn nieuwe digi. ik ben hem wezen uitprobreren zeg maar. ik heb sinds kort de Canon Poweshot S3. erg mooie cameramaar wat zitten er veel mogelijk heden op zeg ! nou hier de foto's ! ik hoop op veel tips !!!

1. Afbeelding
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding
5. Afbeelding
6. Afbeelding
7. Afbeelding
8. Afbeelding
9. Afbeelding
10. Afbeelding
11. Afbeelding
12. Afbeelding Afgod

en nog een bankje met een tekst. sprak mijzelf erg aan.
13. Afbeelding

het is nog lang niet perfect daarom zet ik het ook hier neer. ik hoop op veel tips

alvast bedankt !

Eejj

Re: [FOTO] roofvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 13:42

wat een prachtige foto's !
heb eigenlijk niet zoveel commentaar , je kan natuurlijk moeilijk in het hok gaan zitten om de vogel in een andere positie te krijgen. ( foto's zijn vaak vanuit dezelfde positie genomen )
mischien had je bij foto 8 iets door je knieen kunnen gaan , nu lijkt de foto met zoveel hoogteverschil ( maar weet natuurlijk niet of dat mogelijk was ! )
Vind het erg mooi dat je goed de ogen van de roofvogel hebt weergegeven , je moet er echt eventjes naar kijken ! mooi ! Haha!
Laatste foto spreekt mij ook erg aan !

kimmie1018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 13:54

Eejj schreef:
wat een prachtige foto's !
heb eigenlijk niet zoveel commentaar , je kan natuurlijk moeilijk in het hok gaan zitten om de vogel in een andere positie te krijgen. ( foto's zijn vaak vanuit dezelfde positie genomen )
mischien had je bij foto 8 iets door je knieen kunnen gaan , nu lijkt de foto met zoveel hoogteverschil ( maar weet natuurlijk niet of dat mogelijk was ! )
Vind het erg mooi dat je goed de ogen van de roofvogel hebt weergegeven , je moet er echt eventjes naar kijken ! mooi ! Haha!
Laatste foto spreekt mij ook erg aan !

van foto 8 baalde ikzelf ook.ik stond net op en toen ging ie fladderen. erg jammer dat ik er niet recht voor kon gaan staan ( stond al half in de bosjes Tong uitsteken ) maar bedankt voor je compliment !

kimmie1018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 19:25

niemand meer ??

Peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 19:39

Hele mooie foto's! Een prachtig beest. Ik mis ook wat variatie in de foto's. Ik weet niet of je photoshop kent, maar misschien kan je daar iets meedoen. Met deze foto's kan je hele mooie creaties maken!

kimmie1018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 21:55

Jorieke schreef:
Hele mooie foto's! Een prachtig beest. Ik mis ook wat variatie in de foto's. Ik weet niet of je photoshop kent, maar misschien kan je daar iets meedoen. Met deze foto's kan je hele mooie creaties maken!

ik heb de foto's nog niet bewerkt. met de variatie zou ik eens wat doen ! bedankt voor de tip!