Heel mooi man!
Foto 1: Super, die compo, dat licht, de blik van de vogel. Echt een superfoto. Ook leuk dat je dat stukje boom d'r onderin hebt gelaten.
Foto 2: Ja, ook leuk. Vind ik minder sterk dan foto 1, maar alsnog heel mooi. Sfeervol ook.
Foto 3: Die vind ik dan weer niets. De takken storen mij nogal, en je wordt niet echt naar de vogels 'toegtrokken' . De compo vind ik ook niet zo interessant.
foto 4: Prachtige beesten, maar weer die takken helaas. Wel mooi scherp en lekker licht.
Foto 5: Echt een topfoto. Lekker veel contrast door de rode snavel en de groene achtergrond, mooi scherp, heel rustgevend en fris plaatje en dat beest heeft zelfs een 'uitstraling'.
Foto 6: Hierbij stoort de achtergrond me, en de takken weer.
Foto 7: Mooi moment. Ik vind het wel jammer dat de reiger [?] zo erg gecentreerd staat, maar verder is er weinig op aan te merken.
Foto 8: Wat een mooi beest zeg! Ik vind de kleur van de achtergrond niet leuk en ik vind het een beetje jammer dat je alleen die nek ziet, en niet nog een stukje borst ofzo. Maar toch een leuke pic.
Foto 9: Weer zo'n superfoto. Heel leuk dat je hebt scherpgesteld op de achterste eend, mooi, rustig. Echt een superpic.
Foto 10: Dit vind ik een minder sterke foto. De reiger van de achterkant is best jammer, het water is een beetje vies en ik had nog wel een stukje land willen zien als die foto echt van de achterkant wilde schieten. Ook stoort de poep op de vlonder nogal.
Foto 11: Ook een mindere foto, voornamelijk om dezelfde reden als bij foto 10.
Foto 12: Hier zie je dan wel een stukje land, maar ligt het nou aan mij of is de horizon superscheef? Er zit een beetje weinig contrast in de foto, maar als je het contrast zou gaan verhogen zou het water denk ik te opvallend worden.
Foto 13: Stoere foto. Jammer van de schaduw daar achter. Ik vind het niet de beste foto uit de serie, maar zeker niet de slechtste. Er zitten volgens mij niet hele storende objecten of fouten in.
Foto 14: Precies op het goede moment geschoten, maar ik vind de bakstenen achtergrond echt heel erg storen en afdoen aan de foto.
Well, mijn bescheiden mening. Het kan zijn dat de helft hiervan onzin is hoor, ik maak zelf bijna nooit serieus foto's en die zijn al helemaal niet beter dan de meesten van die van jou.