[foto] Invasie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

[foto] Invasie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 11:57

Jugh.

Afbeelding

Afbeelding

Wát een gezeur, zeg! De zon bijt stukjes foto (overbelichting), dus ik heb de camera laten onderbelichten. De macro heeft nogal een exacte brandpuntsafstand, dat is op zich al lastig, maar de wind maakte het me al helemaal moeilijk. Achteraf gezien had ik er een statief bij moeten pakken, dan had ik een hand vrij gehad om de plant enigzins stil te kunnen houden.
En die bladluizen zijn echt vreselijk mini. (En GOOR)

Beetje cru is het wel, want na deze foto's hebben we ze uitgeroeid. Nagelbijten / Gniffelen

Tips? Lachen

Berdien

Re: [foto] Invasie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 15:51

Oh my.. zo dichtbij hoef ik die griezels ook weer niet te zien Nagelbijten / Gniffelen
Vind het erg mooie foto's! Goed van scherpte en kleur. Hoewel de eerste een wat standaard compositie heeft, stoort me dat niet. De hoeveelheid beestjes en draadjes komt goed naar voren Ja
Tweede foto is het helemaal imo Ja beestjes goed scherp, en op de achtergrond nog meer kriebels onscherp, top! Ook hier vind ik de kleuren érg mooi Ja

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:34

Oeh gave foto's! Lekker origineel. Foto 2 vind ik ook het mooist. Mooie kleurtjes hebben die beestjes trouwens! Lachen Ja mooi! Mag ik vragen welke camera je gebruikt en welke macrolens?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 20:32

Sony H2, een gewone compactcamera. Lachen

*edit: pff, op deze computer zie ik wel enórm veel ruis! Bloos!