[FOTO] Paarden oog en oren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eleandra

[FOTO] Paarden oog en oren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 11:56

Ja inderdaad, hoe afgezaagd kun je zijn. Maargoed, hier toch maar de 3 foto's die ik van Bonsai gemaakt heb.
Ik zet er gelijk even mijn eigen commentaar bij.

Het halster stoort enorm, het oog van Bonsai valt een beetje weg in de schaduw en hij staat niet centraal wat mij bij deze foto stoort.
1. Afbeelding

Jammer van het overbelichte, verder zie ik mijzelf iets te goed in Bonsai zijn oog. En tja, het onderwerp is niet erg boeiend, omdat het naar mijn mening wat te vaak gefotografeerd wordt.
2. Afbeelding

Best een fijne foto, niet erg storende achtergrond naar mijn mening. Het oog staat er mooi scherp op, alleen het wondje boven het oog stoort mij een klein beetje.
3.Afbeelding

Commentaar is uiteraard welkom.

smeetjoew

Re: [FOTO] Paarden oog en oren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 07:19

hmmm.. Uit je commentaar op te merken lijkt het net alsof je je foto's lelijk vind en ze toch maar plaatst. Vaak heeft dit geen zin. Probeer je paard dan op een betere plek ze zetten waarbij de achtergrond niet lelijk is.
Bij foto 2 is het niet te voorkomen dat jijzelf in zijn oog staat als je heel dichtbij staat. Ga iets verder weg staan en zoom dan in.
Jammer dat bij foto 1 de oren/voorpluk scherp zijn ipv de ogen.

Verder gewoon veel oefenen. Haha!

Eleandra

Re: [FOTO] Paarden oog en oren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 09:11

Ik vond ze zelf eigenlijk niet lelijk, maar ik heb gewoon commentaar gegeven op de negatieve dingen die ik zag. En bedankt voor de tips. Oefening baart kunst, inderdaad. Lachen