Eerste indruk is een mooie website met misschien een ietwat saai/grauw kleurgebruik, maar wat in ieder geval wel rust uitstraalt. 
Bij een tweede blik vallen me een paar dingen op: ik vind je layout een beetje warrig uitgelijnd - eigenlijk zit er weinig uitlijning in, moet ik zeggen. Het grijze context-vak in het midden loopt nergens mee gelijk en daardoor komt het nogal warrig over. Ook de tekst 'For You Fashion' (overigens erg mooi) hangt er maar wat boven.
verder vind ik het jammer dat de kleur van de menulinks lichtgrijs wordt, zo gauw ze bezocht zijn (visited). Een leuk mouse-over effect zou ook wel leuk zijn, omdat je dat op de pagina "Binnen Kijken" met de afbeeldingen ook doet.
Als laatste valt het me op dat, als je op 'home' klikt, je weer teruggaat naar de "klik hier om binnen te gaan"-pagina. Naast het feit dat ik zulke binnen-kom-pagina's overbodig vind (maar dat is persoonlijke smaak) is het denk ik niet handig om de homepagina daaraan te koppelen, omdat de bezoeker daar in feite niets over je website/kledingzaak zelf vind. Hier zou ik dus een aparte beginpagina voor maken. 
Voor de rest vind ik het een mooie site!