[Foto] Van alles

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__manon__

[Foto] Van alles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 14:54

Ik dacht, ik zet ze maar even op UK.
Commentaar is welkom, maar wel vriendelijk blijven a.u.b.
De fotos zijn met een flut ding gemaakt maar ok.
1)
Afbeelding
2)
Afbeelding
3)
Afbeelding
4)
Afbeelding
5)
Afbeelding
6)
Afbeelding
7)
Afbeelding

De foto's zijn niet bewerk oid.

Mireille

Re: [Foto] Van alles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 16:04

[UK] > [CB]

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 18:51

Foto 1: Een erg mooie foto, lekker fleurig, mooie kleuren ect. Vind het alleen jammer van het zonlicht (denk dat dat het was Vork in het raam en één of andere schaduw? Kan het erg goed zien hoor, en stoor me er ook niet helemaal aan. Maargoed.
Foto 2: Mooie diepte, verder is de ''grond'' wel mooi, maar het opject is erg saai.. Verder vind ik de foto niet mooi, doordat het niks uitstraald.
Foto 3: Erg leuk! Vind de compositie wel gaan, kleuren zijn mooi en hij is heel mooi helder.
Foto 4: Een foto waarbij je heel lang kunt kijken Vork Weet niet of ik hem prachtig of saai vind. Wel een mooie diepte. Verder aan de rechterkant een beetje te licht..
Foto 5: Een foto die mijn totaal niet aanspreekt Bloos Hij is een beetje vaag (denk dat dat de lakens zijn hoor) Dat maakt de foto ook niet mooi om naar te kijken. Het idee is wel leuk.
Foto 6: Beetje donker, verder wel heel leuk Ja Goede compositie, verder niks op aan te merken.
Foto 7: Leuk! Beetje te druk, maar verder wel leuk.

Ik vind het leuke foto's voor een flutding Clown
Probeer alleen wat boeiende foto's te maken (foto 1 is weer heel appart, maar foto 7 ietwat saai)

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 09:10

Ik ga helaas nit met traan_beauty mee, ik vind deze foto's kortgezegd niets.
foto 1: wat wilde je duidelijk maken met deze foto? Hij is niet bijzonder scherp ofzo, het idee is overigens best leuk, maar dan zou ik hem niet door een raam maken.
foto 2: Je onderwerp vind ik niet boeiend. Het is grijs, grauw maar sfeerloos.
foto 3: Het idee is leuk. Was een macro'tje niet leuker geweest hier? Verder stoort de achtergrond me hier. Niet echt bijzondere foto dus.
foto 4: Wat is dit? Een vuilniszak? Nee sorry, er zit geen 'onderwerp' in de foto en is niet dermate apart dat het leuk wordt om naar te kijken.
foto 5: Geldt hetzelfde voor als foto 4.
foto 6: Ik vind hem te donker, en niet bijzonder. Gewoon een blauwe lucht met wat takjes.
foto 7: Scherptediepte had hier goed aan gedaan. Hij is te druk, en opnieuw een saai compositie.

Gewoon blijven dooroefenen, met compactcamera kun je best leuke foto's maken, maar dat moet je even gewoon proberen Lachen