[FOTO]Vogels Labyrinth Boekelo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

[FOTO]Vogels Labyrinth Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 16:26

Ben vanmiddag even in het Labyrinth Boekelo geweest. Een klein parkje met een aantal dieren. Het was meer park dan dier, maar zeker een erg leuk parkje Lachen

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mireille op 29-04-07 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Nieuwe links geplaatst

traan_beauty

Re: [FOTO]Vogels Labyrinth Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:44

Ik weet niet of het aan mijn computer ligt, maar afbeelding 2,3,4,5 en 7 doen het niet.

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:56

bij mij ook niet
maar man o man die nummer 8 Bloos! Bloos! echt heel mooi, maar ik vind het persoonlijk jammer dat de snavel niet helemaal mooi scherp is Tong uitsteken

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 17:02

Ik ga ze even opnieuw uploaden Lachen

*edit
Dat lukt niet meer, maar hier doen ze het nu wel weer gewoon. Bij jullie ook? Nagelbijten / Gniffelen

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 17:53

Nope, 2 & 3 & 4 &5 &7 doen het hier niet.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 18:04

Ik heb ze allemaal al gezien, maar inderdaad nummer 2 & 3 & 4 & 5 & 7 doen het niet. Lachen

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 18:05

x_baumgold_x schreef:
maar ik vind het persoonlijk jammer dat de snavel niet helemaal mooi scherp is Tong uitsteken

Volgens mij komt het door het licht, maar inderdaad foto 8 zeg, wauw Vingers aflikken

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 18:09

Ik heb even getemd en hopelijk wilt een mod mijn bericht wijzigen Lachen Dus nog heel eventjes geduld allemaal Knipoog

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 18:18

Geduld hebben we wel Lachen

Foto 8 is echt héél gaaf, precies hoe je zo'n prachtbeest erop moet zetten Vork De snavel is verder bij mij wel redelijk scharp? Tenmiste, als ik het beeldscherm even verzet Vingers aflikken
Met fot 1 heb ik niet zoveel. Hij is niet zo boeiend. Te veel onscherp, wat ik liever scherp had gezien.. Het water staat er wel heel mooi op, met die mooie golfjes Lovers
Foto 6 is heel gaaf! Had hem misschien liever uit een andere hoek gezien, maar denk niet dat dat mogelijk was, ofwel? Clown
Wel heel mooi scherp en helder.

Voor de rest kan ik nog niks zien, haha

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 18:19

Ik zie 1,6, en 8. Dus:
1] Erg leuke foto, leuke scherptediepte maar vind het eerste eendje wat te nipt geschoten, misschien had ik het wel liever centraal gezien.
6] Ik vind hem niet zo, misschien had ik hem leuker gevonden als je net wat meer op ooghoogte zat. Wel leuk dat je de snelheid er in ziet, maar toch ook nog ene scherp beeld hebt. jammer dat het hoofd van de vogel er niet helemaal op staat, ik kon het moeilijk vinden. Maar daar kan jij niet aan doen natuurlijk.
8] Prachtige foto! De kleur van de veren en de bek zijn heel erg afwijkend, daardoor kijkt het bij mij wat moeilijker als ik langer kijk. (kan ook wel aan mijn ogen liggen.) Maar toch een erg leuke foto. De beste in mijn ogen. Erg leuk moment!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:03

Netjes Escha! Ja

Foto 1: Lekker. Vind alleen de achtergrond wat meer aanwezig dan het kleine eendje. Compositie is wel lekker.
Zowel bij foto 2 als bij foto 3 neigt het wit van de foto naar overbelichting. Jammer. Scherpstelling en composities goed voor elkaar. Lachen
Foto 4 vind lekker kijken. Jammer van de schaduw in het linkeroog, maar dat is misschien een beetje mierennëuken. Schijnheilig
Foto 5 is netjes voor elkaar.
Foto 6 heeft een nette compositie. Lijkt net niet helemaal lekker scherp, en ik mis de kop van de vogel een beetje.
Foto 7 is lekker. Compositie had iets interessanter gekund. Verder erg netjes.
Foto 8 is hier absolute favoriet. Lekkere DOF. Fijne egale achtergrond. Goede timing en lekkere belichting. Toppie! OK dan!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-07 19:50

Bedankt voor het commentaar Ja

traan_beauty schreef:
Foto 6 is heel gaaf! Had hem misschien liever uit een andere hoek gezien, maar denk niet dat dat mogelijk was, ofwel? Clown

Was idd niet mogelijk, dan moest ik helemaal omlopen naar de andere kant en moest ik tegen de zon in fotograferen Lachen