[FOTO] Rome

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Rome

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 10:28

Ik ben afgelopen week met school naar Rome geweest. Daar heb ik iets meer dan 650 foto's gemaakt, waarvan er natuurlijk een paar creatieve zaten Vork
De foto's die ik nu laat zien zijn op geen enkele manier bewerkt & gemaakt met een fujifilm finepix s5600

Afbeelding
Uitzicht vanuit de bus

http://www.mijnalbum.nl/Foto=WV3EVFXV
Het enigste rustige hoekje in Forum Romanum

http://www.mijnalbum.nl/Foto=EENATHGP
Beetje spelen met de macro instellingen op het marmer

Afbeelding
Het colloseum

Afbeelding
Sfeerplaatje. Die man heeft bijna een uur daar voor zich uit zitten staren..

Afbeelding
Vlakbij het Pantheon. Vind het door zwart/wit & de lichtinval onwijs gave foto Lovers

Afbeelding
De drukte van hartje rome

Afbeelding
Groepsgenoot vroeg of ik een foto van m wilde maken Schijnheilig ..

Afbeelding
Sfeerplaatje..

Op de weg naar het pantheon liepen we langs een riviertje, met rijen bomen erlangs. Ook daar heb ik even zitten spelen met de macro;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

in het Vaticaan;

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto=BAUVJSHD

Afbeelding
één van de vele verkopers bij het vaticaan; het effect komt door een auto die net voorbij reed

Afbeelding
Ingezoomd op een non bij de St. Pieter

Afbeelding
Kerel die in de Santa Maria Maggiore zat

Redrumfox

Re: [FOTO] Rome

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 10:31

Moet je niet eerst toestemming aan iemand vragen om een foto van diegene van te maken, privacy rechten heet dat volgens mij. Nagelbijten / Gniffelen (en nee, dit is geen vorm van persvrijheid)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 10:36

appelbolfan schreef:
Moet je niet eerst toestemming aan iemand vragen om een foto van diegene van te maken, privacy rechten heet dat volgens mij. Nagelbijten / Gniffelen (en nee, dit is geen vorm van persvrijheid)

Jeetje wat een gezeur Clown, er worden iedere dag miljoenen mensen op de foto gezet terwijl ze dat niet weten!

Laura ik vind sommige echt prachtig, vooral die laatste sprak me heel erg aan Ja!
En mooie omgeving is het daar hè Lovers!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 10:43

appelbolfan schreef:

Ik zou het eerlijk waar niet weten! Ik vraag me alleen wel af hoe de papparazzi dat dan doen Lachen ?

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 11:08

Lauss schreef:
appelbolfan schreef:

Ik zou het eerlijk waar niet weten! Ik vraag me alleen wel af hoe de papparazzi dat dan doen Lachen ?

Bij papparazzi is het wél persvrijheid Lachen Ik ga er verder niet op in, dacht misschien dat je er wat aan had omdat het in principe niet mag. Maar aangezien ik toch maar loop te zeuren (he Nerootjeh Knipoog ) houd ik er wel over op. Had ook nog graag opbouwende kritiek over je foto's willen geven aangezien ik hier en daar wat puntjes zie die anders kunnen, maar laat dat dan ook maar zitten.

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 11:10

Eerlijk gezegd vind ik de foto's niet echt speciaal.
komt denk ik omdat het me gewoon niet aanspreekt Knipoog

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 11:52

Volgens mij is een heel stuk van je kwaliteit vergaan door het uploaden bij MijnAlbum.nl
Probeer photobucket of imageshack eens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 12:36

appelbolfan schreef:
Bij papparazzi is het wél persvrijheid Lachen Ik ga er verder niet op in, dacht misschien dat je er wat aan had omdat het in principe niet mag. Maar aangezien ik toch maar loop te zeuren (he Nerootjeh Knipoog ) houd ik er wel over op. Had ook nog graag opbouwende kritiek over je foto's willen geven aangezien ik hier en daar wat puntjes zie die anders kunnen, maar laat dat dan ook maar zitten.

Oh oke Haha! Ik doe verder niets met de foto's oid, dus het zal allemaal wel meevallen..
Opbouwende kritiek is zeer welkom hoor!

Veirl schreef:
Volgens mij is een heel stuk van je kwaliteit vergaan door het uploaden bij MijnAlbum.nl
Probeer photobucket of imageshack eens.

Dat klopt!
Maar aangezien ik 687 foto's moest uploaden was het wel de snelste manier Ja

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 12:38

aaawh Rome.. Lovers
ik moet er gauw weer eens naar toe Ja

ik vind je foto's mooi, vooral die man die daar zat erg sfeervol.
bij de rivier vind ik wat jammer dat ze niet erg scherp zijn

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 20:58

HandtasJe schreef:
Eerlijk gezegd vind ik de foto's niet echt speciaal.
komt denk ik omdat het me gewoon niet aanspreekt Knipoog

Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk. Alleen die van Maria springt er voor mij uit, maar van de rest ben ik niet heel erg weg.

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 21:00

Zo ik krijg meteen zin om er naartoe te gaan!

Suzann3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 21:03

sorry, ik ben niet weg van je foto's...
bij de 3e vind ik het onderwerp van de fot niet duidelijk... dit geld eigenlijk ook voor de rest...
ik hoop voor je dat je het leuk heb gehad en dat de foto's je herinderen aan de leuke tijd ...maar echt goede foto's zijn het niet

sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 08:50

Narya schreef:
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk. Alleen die van Maria springt er voor mij uit, maar van de rest ben ik niet heel erg weg.

Dat is Maria niet Huilen van het lachen

Oslo_girl schreef:
sorry, ik ben niet weg van je foto's...
bij de 3e vind ik het onderwerp van de fot niet duidelijk... dit geld eigenlijk ook voor de rest...
ik hoop voor je dat je het leuk heb gehad en dat de foto's je herinderen aan de leuke tijd ...maar echt goede foto's zijn het niet

sorry

Mag ik vragen wat je qua foto's doet? Of je zelf fotografeerd/opleiding met fotografie hebt gedaan?
Ik wil best aannemen dat het geen goede foto's zijn, maar dan ben ik echt benieuwd naar jouw kennis!

Moet eerlijk zeggen dat het me duidelijk lijkt wat de onderwerpen zijn bij foto 1,3,45,7,8,10,12,13,15 en 16 Clown

_Maud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 09:07

Rome Lovers
Ik vind het erg mooie foto's!
Zit echt leuke plaatjes tussen!