Sorry, ik vind ze allemaal niet zo héél geweldig
De eerste vind ik het beste. Alhoewel het onderwerp me niet zo heel erg aanspreekt, en ik er gewoon rustig voorbij scroll (mijn aandacht wordt er niet heel erg naar getrokken), vind ik hem kwalitatief het beste. Ook de achtergrond daarbij is redelijk rustig, wat ik persoonlijk belangrijk vind in een foto. Maar, het voorwerp zelf kan me weinig boeien. Soms kan iemand een simpel kaarsenstandaartje zo op de foto zetten dat ik ernaar kan blijven kijken, maar dat heb ik bij dit ding (wat is het? Een fakkel ofzo?
) niet echt.
Tweede foto vind ik redelijk rommelig. Het achterste uiteinde is viezig, waardoor mijn aandacht daarheen wordt getrokken. De foto toont ook wat kil, in plaats van automatische witbalans, had je hem misschien beter op 'schaduw' of 'bewolkt' in kunnen stellen. Al weet ik niet of dat kan met je camera
Dan wordt de foto wat warmer..
De derde foto vind ik meer een 'msnleukplaatje', zeg maar. Fototechnisch niet zo heel goed. Nu is dat ook lastig, bij foto's van jezelf, want je kunt niet goed de schaduwen, scherpstelling, instellingen en alles checken. Maar, het bovenste gedeelte van je oog is helemaal donker, je haar valt er voor.. (wat mooi kan zijn, maar op deze foto spreekt het me niet zo aan)
Ik vind het wel leuk dat je goede onderwerpen kiest om te fotograferen. Iedereen maakt namelijk al foto's van bloemetjes en bomen, dit is weer eens heel wat anders