Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het is wel een prachtfoto en de hond springt er echt uit.
traan_beauty schreef:De compositie is niet zo boeiend, maar dat is meer mijn smaak.. Had liever een wat boeiende achtergrond gehad
Ik houd zelf van lekkere rustige achtergronden. Dus ik ben wel benieuwd wat jij dan liever had gewilt
Compositie vind ik helemaal goed. Het overbelichte op zn koppie maakt de foto wat ''helder'', anders ie al gauw zo ''zwaar''. Mooi scherp gesteld op het oog! Fijne foto om naar te kijken.
Ik denk dat dat wel mooi uitkomt bij dit hondje. Kijk maar of je er wat aan hebt. smeetjoew schreef:Je mag niet zulke mooie foto's maken! Foei!![]()
Ik vind t een erg mooie foto.Compositie vind ik helemaal goed. Het overbelichte op zn koppie maakt de foto wat ''helder'', anders ie al gauw zo ''zwaar''. Mooi scherp gesteld op het oog! Fijne foto om naar te kijken.
Nog een tip voor een leuke foto van Otje, probeer eens een vrolijke speelse, heldere achtergrond. Neem mooi lichtblauw, wit of mooi rozeIk denk dat dat wel mooi uitkomt bij dit hondje. Kijk maar of je er wat aan hebt.

Wit zou denk ik niet zo mooi zijn, want dan knalt Otje er natuurlijk niet zo uit. Maar lichtblauw/roze ga ik zeker eens proberen
Bedankt voor de tip! 
Edda schreef:Hahah sorry..![]()
Ik zal het eens binnenkort proberenWit zou denk ik niet zo mooi zijn, want dan knalt Otje er natuurlijk niet zo uit. Maar lichtblauw/roze ga ik zeker eens proberen
Bedankt voor de tip!

); vind hem erg mooi, er zit weinig kleur in maar dat vind ik er bij passen, lekker rustig zo. De blik van het Otje-dier is ook erg fijn, en de belichting komt van de goede kant.
) uitgebeten, maar niet alles kan perfect zijn. Vind de foto toch af, wat hij geeft een heel dromerig gevoel (waar zou Otje toch over aan het nadenken zijn...). 
Ook de roze/blauwe achtergrond ga ik uitproberen! Bedankt voor de tips.
Ik bedoelde dus High-key.
Tjongejonge!! Kan ik even goed uitleggen zeg.
Ik bedoelde dus precies het zelfde als Sander_ zegt. Kwam helaas niet op dat geweldige woord.