[TEK] tekening gemaakt, welsh cob portret

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aartje

[TEK] tekening gemaakt, welsh cob portret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 20:13

Net even in een teken bui.. ik zag een leuk welsh cobje op internet dus ik mn tekenspullen weer tevoorschijn gehaald Haha!

Afbeelding

Wat vinden jullie?
Laatst bijgewerkt door Mireille op 26-04-07 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag + 'welsh cob portret' in titel

Mireille

Re: [TEK] tekening gemaakt, welsh cob portret

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 21:09

Moderatoropmerking:
Vergeet je [TAG] niet!

Daarnaast nog een kleine opmerking over je titel van het topic. Probeer een titel te nemen die uitlegt wat je gemaakt hebt, zo word het al stukken interessanter om je topic te bekijken.
'tekening gemaakt' zegt natuurlijk vrij weinig. Lachen

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 20:51

Ik vind hem erg realistisch. De schaduwen kloppen goed. Je zou wat meer verschil tussen het hoofdstel en het hoofd kunnen doen, wat hardheid betreft, maar verder vind ik hem heel goed gelukt.

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 20:51

Ik vind hem heel goed gelukt!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 21:51

Ziet er heel goed uit! jammer dat je de tekening bij het maken van de foto niet evenwijdig gehouden hebt aan de camera, nu vertekend het beeld en is hij niet geheel duidelijk te zien.

Op wat voor formaat papier heb je hem gemaakt en wat voor soort grafietpotloden heb je gebruikt? Heb je ook zachte potloden gebruikt? Wat een vragen Clown Hij lijkt wat 'krasserig' vandaar mijn vragen over de potloden. Verhoudingen zien er goed uit, qua inkleuring zou het geheel wat netter kunnen denk ik. In mijn onderschrift kun je eventueel wat tips vinden over het tekenen van manen en op UK (viewforum.php?f=149) staan bij de verschillende tekeningen ook heel veel info en tips.

Ben heel erg nieuwsgierig naar een betere foto en meer werk Ja

hoop niet dat ik je nu gelijk teveel 'bombardeer' met adviezen Clown Nagelbijten / Gniffelen