Opeens zag een ik veld vol met roofvogels, klaar voor een demonstratie! Dat was natuurlijk wel een enorm, leuke mogelijkheid om zulke beesten eens vast te leggen
dus ik had mijn stoute schoenen aangetrokken en gevraagd aan de eigenaar of ik misschien in het veldje mocht komen (was stuk afgezet) om wat foto's te maken van de vogels, met name de Arend
!!Gelukkig kreeg ik toestemming, dus voor ik het wist lag ik bijna op de grond onder een mega grote vogel
(want ik wilde niet al dat publiek en de tentjes op de achtergrond!! SLIK, kreeg er toch wel een beetje de kriebels van hoor, van die blik!!Maargoed, gelukkig werkt hij goed mee, en ben ik stiekem wel heeel trots op mijn foto's!!! Die man vond ze ook heel erg mooi, dus zal ze binnenkort ook even naar hem mailen
!!Maargoed, ik zal eerst even beginnen met de sfeer impressie:
1. Dit vond ik wel een mooi plaatje:

2. Een creatief bosje knoflook en pepers:

3. Echt oud-hollands tafereeltje, compleet met kostuum
:
4. En toen trokken deze beesten mijn aandacht, hier de valk:

5. Een kerkuil:

6. En de zware jongens: de vale gier
:
7.

8. Een andere gier:

9. En dan nu mijn grote trots: de Amerikaanse Zee-Arend

10.

11.

12. Even ingezoomd op die fantastische kop:

13. Mijn moeder mocht ook meedoen aan de show: (ze stond op 60m afstand, dus kon geen mooiere foto maken helaas)

14. En een bewijs dat ze ook hebben gevlogen, helaas niet scherp:

En, wat vinden jullie ervan? Hou er aub wel rekening mee dat ik geen SLR camera heb
. Tips zijn altijd welkom
!
) druk en overstuur zeg maar worden met alle mensen er om heen!
!!! Die beesten zijn zo snel, was al blij dat ik hem er al helemaal op had staan
!
want die camera heb ik toevalig ook!.. of heb je sommige foto's ook bewerkt?
!
!! Vooral bij die Arend foto's niet, die zijn echt "puur natuur"