[muurschil] Waterwereld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[muurschil] Waterwereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 08:39

Momenteel ben ik bezig via school *akifestival* om samen met een groep medestudenten het trappenhuis en de entree van een oud fabriekspand om te toveren in een hemelsch en helsch tafereel. het trappenhuis wordt een stairway to heaven, onder is het water, halverwege de aarde en bovenin de lucht. de hal wordt de hel. Maandag hele dag in het water gewerkt, gister in de hel.

hier zijn vast twee foto's van twee van de waterdieren die ik heb gemaakt, rest volgt! k zal eens nameten hoe groot ze zijn Lachen

Afbeelding
Narwal

Afbeelding
Diepzeevis

Vandaag zal k eens proberen betere fotos'te maken, ook van de rest.. het wordt zo mooi 8) sommige mensen zijn zo verschrikkelijk goed dat ik me een beetje lummelig voel als eerste jaars met m'n visjes(hoewel narwal geen vis is) hihihihi t moest trouwens een beetje klassiekerig overkomen.. dus we hebben echt van alles door elkaar in het trappenhuis staan... van gereproduceerde kunstwerken, tot dierafbeeldingen, van vegen en halen tot uiterst gedetailleerde afbeeldingen... inmiddels is mijn hoekje *zat onder de trap* ook al wat bijgewerkt met waterhalen en vegen...

Grussels

Silver Storm

Berdien

Re: [muurschil] Waterwereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 09:06

Wat gaaf SS!
Je hoeft je niet lummelig te voelen, het ziet er super uit! Vooral die diepzeegriezel vind ik erg gaaf gedaan, heel gedetailleerd ook Ja
Ben benieuwd naar de rest!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 11:30

Wat een gaaf project, zeker ook dat door en over elkaar werken. Lijkt me heel leerzaam. Wordt het alleen geschilderd of ook gespoten?

De staart van de narwal vind ik wat minder afgewerkt. Verder ziet het er niet veel anders uit dan je werk op papier. Heb je misschien nog meer? Schijnheilig

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 23:43

Echt een gaaf project! Ja lijkt me heel wijs om daar rond te lopen en ook al de verschillende stijlen te bekijken! Dit van jou ziet er goed uit hoor! Ben heel benieuwd naar meer foto's Haha! De diepzeevis vind het heel erg mooi gedaan. heb je er toevallig ook zo'n diepzeegriezel met zo'n 'lantaarntje' bij gezet? Clown