[ART] 'Muurschildering'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Seraphim

[ART] 'Muurschildering'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 19:20

Al een tijdje liep ik rond met het idee nog eens iets op mijn muur te schilderen. Maar aangezien ik vorige zomer al mijn naam in Chinese tekens op het lege stukje muur achter mijn slaapkamer had geschilderd, leek het me niet dat mijn ouders me nog eens met verf in de weer zouden laten gaan. Maar ik wilde het toch wagen, en toen ik mijn ouders liet zien wat ik in gedachten had, mocht het toch!
Ik blij. Lachen

Voor degenen die willen weten waarom ik juist dit woord gekozen heb:
Het is de titel van een album van mijn favoriete band, en dat album zit ontzettend goed (en ingewikkeld) in elkaar.
(Mocht je willen hoe: http://dt.spatang.com/octavarium.php ). En het titelnummer van het album heeft een speciale betekenis voor mij. Bovendien vond ik het lettertype erg mooi. Het lettertype heet Seraphim (nee, dat is geen toeval Knipoog ).

Na 3,5 uur letters knippen, en nog eens 3 uur de letters overtrekken (en spierpijn in mijn rug en rechterarm) is dit het resultaat:

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden Lachen

Mireille

Re: [ART] 'Muurschildering'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 19:28

Ik had je tekst niet eens gelezen, maar moest bij het zien van de bovenste foto direct denken aan het album van DT. Echter doet het album (en sowieso de band ook niet) mij niets.

Erg netjes geschilderd en ook het font vind ik vrij lekker. Zeker in combinatie met het zicht van uit het raam. (kijk maar eens naar die structuur). Heb je dit bewust gedaan?

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 19:33

Nee, dat heb ik niet bewust gedaan. Eerlijk gezegd viel het me pas op toen jij het zei Knipoog

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 22:14

Ik ga met Fairie mee. Erg leuk en sharp. Het werkt gewoon goed.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 22:16

Ik vind het erg mooi, mooi lettertype en alles, persoonlijk had ik een woord gekozen dat een algemene betekenis heeft of met die ruimte te maken heeft,...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 09:28

Citaat:
Ik had je tekst niet eens gelezen, maar moest bij het zien van de bovenste foto direct denken aan het album van DT.

Dat had ik precies hetzelfde.
Vind het eigenlijk wel erg gaaf gedaan zo!

_Maud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 12:20

Wat een gave muurschildering zeg!
Vind het echt mooi geworden! Haha!