[GZ] Iemand die deze foto voor mij wil bewerken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

[GZ] Iemand die deze foto voor mij wil bewerken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 14:04

Hoi mensen!
Ik zit in mijn examenjaar, en voor alle mensen die examen doen, wordt er een jaarboek samengesteld. Iedereen moet een lijstje met vragen invullen en je moet een foto van jezelf inleveren, beide digitaal. Nou heb ik wel een redelijke foto gevonden, vind ik zelf, dat is deze:

Afbeelding

Zoals je ziet moet er nog wel wat aan verbeterd worden. Ik zou graag willen dat de rode ogen worden veranderd (mijn oogkleur kun je zien in mijn profiel), dat de bank wordt weggewerkt, misschien dat er nog iets anders aan de foto verbeterd zou kunnen worden? Ook denk ik dat deze foto wat te groot is (er staat geen formaat bij van hoe je hem moet inleveren) dus misschien dat hij iets verkleind zou kunnen worden.

Als iemand zich geroepen voelt om deze uitdaging aan te gaan, heel erg graag!
Alvast bedankt!

8nnemiek

Re: [GZ] Iemand die deze foto voor mij wil bewerken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:13

Hier vind je het bewerkingstopic, speciaal bedoeld om foto's te posten en et laten bewerken: Lachen
viewtopic.php?f=68&t=752808

Ik vind de foto eigenlijk niet echt geweldig voor in een jaarboek, is het geen goed idee om een nieuwe foto te maken, met dit weer zijn er buiten prachtige foto's te maken Haha!
De foto hierboven is érg korrelig, zo te zien uitgeknipt uit een digitale foto? Veel details gaan zo verloren. En de bank krijg je bijna niet mooi weggewerkt. Ik weet ook niet hoe groot de foto's worden afgedrukt, maar deze kan maximaal in 4 x 5 cm worden afgedrukt zonder nog meer kwaliteitsverlies.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 14:16

Hmm, ja ik weet dat de kwaliteit alles behalve geweldig is. Hij is inderdaad uitgeknipt uit een grotere foto. Probleem is een beetje dat ik toen net naar de kapper was geweest om mijn haar zo te laten doen, omdat ik dat zelf niet goed kan. Vork Ik zal eens kijken of ik voor die tijd nog andere foto's kan laten maken. Ja

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:16

Zie de post hier boven, vandaar hier een slotje.