Zal ze weer even stuk voor stuk voor je beoordelen.

1. Leuke foto! Alleen jammer dat het paard niet de oortjes naar voren heeft.

Verder mis ik wat DOF op de achtergrond, nu springt het paard niet ècht uit de foto.
klopt heb je gelijk aan 2. Lieve foto! Mooie paarden, verder niks mis mee!
3. Mooi scherp, fijne kleuren. Alleen vind ik het jammer dat het oog is verdwenen, en oog doet altijd zoveel op een foto.
Klopt helemaal, helaas hadt dit paard weinig zin aan een shoot en was ik allang blij dat hij de oortjes naar voren deedt.
4. Opzich een hele gave foto. Alleen is er iets mis met de nek; daar zit euh een rare vlek op. Volgensmij van het omzetten naar Sepia oid.
waar precies? want zie het niet
5. Stoere foto :H Jammer van het hek erachter. Dat maakt de vrijheid (of het doen lijken van vrijheid) een stuk minder.
6. Erg gaaf, mooie houding, mooie kleuren. Jammer dat de persoon die het halstertouw in handen heeft nèt aan de verkeerde kant staat.
7. Geweldig imposant dier! Weer mis ik de DOF. Maar verder mooi plaatje. Was inderdaad, zoals je zelf zegt, mooier geweest als het zonnetje er ook bij was.

8. Beetje 'flets' ziet deze foto er uit. En jammer van het hek er achter!
9. Erg fijne foto, pluspunt is dat je jezelf niet ziet in het oog van de hond. Fijne kleuren!
10. Wederom een leuke foto!

11. Mooie scherpte-diepte en fijne kleuren, een echt zomers plaatje!

12. Zelfde als hierboven.

13. Doet me weinig, compositie is niet echt fijn om naar te kijken, en verder zie je weinig op de foto.

Weerspiegeling is wel grappig!
14. Stoer, alleen zit er veel zand op de tong wat best wel stoort. Ook is het jammer dat ik een stuk staart mis, haha!
was mijn bedoeling, die hond loopt er altijd zo bij, vondt het wel wat hebben 15. Héérlijke blik van het veulen, wat mij betreft de mooiste uit de serie, samen met de madeliefjes van foto 11.
Ik vind het leuke foto's. Maar niet echt spectaculair. Al zijn de kleuren op de foto's wel goed. Probeer iets meer uitdaging te vinden!