(tek) paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

(tek) paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 09:27

hallo allemaal!

ik heb een tekening gemaakt van mijn shetlander (verzorg). en ik vroeg me af wat jullie ervan vonden, en of jullie dingen ozuden verbeteren.
Afbeelding

groetjes astrid

Anoniem

Re: (tek) paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:08

27 mensen kijken maar niemand post iets Clown
kom mensen jullie hebben toch wel tips Tong uitsteken

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:13

De tekening klopt volgens mij helemaal niet. Verward Ik zie eigenlijk alleen een neus en een flinke manen pluk. die is trouwens wel mooi! Ja

En verder mag je je topic niet omhoog schoppen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:15

hij klopt wel wat ik weet ik zal heel even de foto zoeken Knipoog je zag alleen de neus en de manen want de foto is een beetje vanaf onderaf genomen (ik zat op de grond en ze zat boven mij te slapen Haha! ) en dat van dat omhoog schoppen wist ik niet zal niet meer gebeuren Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:17

Afbeelding
hier de foto.
dnek eraan deze foto mag nergens voor worden gebruikt of gekopieert of wat dan ook!
dit is namelijk neit mijn eigen paard maar mijn vz pony!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:20

ik kan hem niet helemaal zien zie enkel een neusje en een enorme haarbos voor ed rest is hij t donker om goed te zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:21

zo was hij op de foto ook. tja ik vond het een uitdaging en het is om te oefenen Knipoog

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 16:22

ik vind de tekening wat krasserig en ook de verhoudingen zijn niet helemaal juist, ik heb je site bekeken en ik denk dat je eerst nog op wat meer standaard portretten moet oefenen voordat je zo'n lastige compositie pakt. ook vind ik dat de tekening wat diepte mist.. nee ik heb wel beter van je gezien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:01

tja ik deed hem om te oefenen. het leek me juist wel een goede oefening om zo een lastige compositie te pakken. diepte vind ik moeilijk daar ben ik veel op aan het oefenen.
ik zal voortaan meer op standaart portretten gaan oefenen Knipoog (nu maar hopen dat me vz pony leuk op de foto wil gaan staan Tong uitsteken )