[TEK] Gaia zwanger

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Justy

[TEK] Gaia zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-07 20:02

Afbeelding

Tekening met H2-potlood op gewoon glad printerpapier. Ik teken vrijwel nooit en zeker niet met potlood, dus tips zijn zeker welkom Lachen Vooral het gezicht vind ik érg lastig.

Het was helaas al wat donker dus de foto is wat bagger...

Link naar grote versie

Paardenmeis1

Re: [TEK] Gaia zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:27

Het gezicht vind ik netjes, alleen de neus lijkt een beetje uit verhouding te zijn.

Verder (klinkt beetje vreemd, maar viel me toch op) lijken de borsten iets te vierkant en ongelijk. Niet helemaal natuurlijk zeg maar Lachen

Ik vind hem heel mooi getekend Lachen !

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 16:23

Ik begrijp het idee achter die 'voeten' niet helemaal, kan je dat uitleggen? Verder exact hetzelfde als Elaine, enige toevoeging is dat ik de verhouding boven-onderlichaam niet helemaal vind kloppen.

Verder prachtige tekening! Idee erachter is erg leuk Lachen (ondanks de voeten die ik niet begrijp)

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 15:16

Borsten waren niet vierkant, dat was een vertekend beeld door de slechte foto, maar de vorm klopte inderdaad niet helemaal. Het gezicht heb ik inmiddels tig keer opnieuw getekend Clown

De voeten zijn (vereenvoudigde) (boom)wortels, de tekening is een samenraapsel van een aantal componenten en een boom was daar één van Lachen

Verhouding boven- en onderlichaam is inderdaad ook niet helemaal ok, maar dat krijg ik niet meer aangepast Haha!

Aangepaste versie (en foto bij daglicht):

Afbeelding

De schaduwen zijn alleen wat vlekkeriger dan in het echt.

Link naar grote versie

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:32

Ik vind 'm zeker wel wat hebben. Ja

Dat het onderlichaam in verhouding vrij groot is, vind ik juist wel passen bij een Gaia figuur.
Ik zou alleen gaan voor óf een dolfijn, óf een narwal, en niet een combinatie van beide. Knipoog

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 16:35

Die combinatie is ook bewust, in die zin dat het een combinatie is tussen een eenhoorn en een dolfijn Haha! Aan een narwal heb ik helemaal niet eens gedacht Lachen