[FOTO] Little ducks with an attitude

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Air

[FOTO] Little ducks with an attitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 15:39

Heb ook een paar bij beestenboel geplaatst, omdat ik het nou niet echt 'gefotografeerd' vond,
maar vond er toch ook wel wat tussen zitten die best goed zijn gelukt.

Graag commentaar, mits opbouwend,
hou er rekening mee dat kleine eendjes niet stil zitten Clown
en ik heb bijna telkens vol ingezoomd(10x)

1. Alleen jammer van de ppotjes, en niet zo heel erg scherp;
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. net een stukje van dat staartje af..
Afbeelding
Deze was wat zwak Verdrietig

6. Mooie scherpte..?
Afbeelding

7.Moedereend.
Afbeelding

Het topic bij beestenboel; klik!

sammyvriend

Re: [FOTO] Little ducks with an attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 20:32

Vier is om te kwijlen!! Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl

Sabine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:45

Wat een schattige foto's zeg. Lovers Bij 3 en 5 vind ik de moedereend erbij een beetje storen, verdere commentaar heb je zelf al gegeven. Lachen

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:52

1) Lekkere dof. Jammer van het linker boven hoekje, maar zo word de foto ook niet geheel saai, en tja die pootjes. Misschien was het wel leuk geweest om de voorgrond ook nog een stukje mee te nemen.
2) Geweldig plaatje, jammer dat de rechterkant van het rechter eendje een beetje vervaagd, maar ik heb er geen moeite mee.
3) Het lijkt alsof je op moeder eend hebt scherpgesteld, jammer, anders weeral een lekker plaatje! Kan ook niet anders met die schattige beestjes.
4) Heb je nu scherpgesteld op moeder eend haar poot? Iig zo lijkt het wel, stoort wel een beetje. Verder vind ik het juist heel leuk dat er een stukje moeder eend op staat!
5) Lekkere dof, het staartje tja.. mij stoort het eigenlijk niet eens.. het totale plaatje vind ik wat minder dan de anderen.
6) Mooie scherpte. Misschien moest je nog net wat meer op ooghoogte hebben gefotografeert, verder een prachtige foto!
7) Niets op aan te merken!

Erg mooie serie Marriët! Imo een van je beste! Heel erg geslaagd. Ik zie je steeds meer evolueren, knap!

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:59

Ze zijn zo leuk he, die ukkies, heb er 3x zelf 1 gehad, die dan te grazen waren genomen door een waterrat en niet goed konden zwemmen.
Ze zijn o zo leuk, maar ze stinken wel Ja Clown

vooral die 2de foto *smelt*

Air

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-07 12:14

Bedankt voor de reacties!
en voor de tips Soet, mooizo dat je dat kan zien Tong uitsteken Haha!

nonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 09:37

Soet schreef:
1) Lekkere dof. Jammer van het linker boven hoekje, maar zo word de foto ook niet geheel saai, en tja die pootjes. Misschien was het wel leuk geweest om de voorgrond ook nog een stukje mee te nemen.

Ohjee, ik zie iets heel anders. Alleen de pootjes en een stukje steen zijn scherp, de rest helemaal niet. Bij foto 2 staan ze er natuurlijk hartstikke lief op Knipoog maar toch weer jammer dat de linker niet scherp is.
3 is eigenlijk weer hetzelfde, als deze scherp was geweest een hartstikke leuke foto, maar weer is het hoofd niet scherp.
Foto 4 is hartstikke schattig, maar kijk een heel kritisch naar de scherpte...wat is scherp? Juist ja, de poot van moeders!
Op de 5e foto ziet het kuikentje er inderdaad niet goed uit, maar weer die scherpte! 6 is goed scherpgesteld Go jij! Go jij! jammer dat het kuikentje zo precies in het midden staat, maar verder oké. 7 is ook weer scherp Lachen jammer dat de eend zo in het midden staat.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:23

Zo sweet die kleintjes Lovers

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:28

Och, nummer twee. Geweldig. Heerlijke foto Lachen

De rest vind ik wat minder, de scherpte is niet overal goed en je composities zijn vaak erg centraal. Maar zeker nette foto's, ga zo door Ja