het is een tijd geleden dat ik wat heb geplaatst, ik heb er geprobeerd te werken aan het commetaar dat mij was gegeven, dat was vooral:
* Let op overbelichting
* Let op schaduwen
* Let op de achtergrond
Ik heb hier in de afgelopen weken aan proberen te werken, dit is een kleine selectie waar ik zelf vrij tevreden over bent, Nog niet helemaal, maar daarvoor maak ik foto's, om het steeds weer wat beter te doen.
1. Portret te paard, erg moeilijk om te doen. De achtergrond stoort me niet, en vind het een redelijke foto

2. Schaap, De compositie is wat anders dan normaal, maar ben er wel tevreden over. Een mooie achtergrond, zonder storende dingen. Ja dit vind ik een goede foto

3. Portret, Hier stoort de achtergrond wel, maar het was in de bak na het werken, de scherpte ben ik zelf wel tevreden over.

4. Paard, Hier stoort de lantaarnpaal op de achtergrond me, maar vond het gras in zijn mond wel erg leuk staan. De paal valt nog weg te werken in psp

5. Lammetje
, ik vind dit een geweldige foto, er had aan de rechterkant wat minder gras mogen zitten, de foto is wel op een leuk moment genomen
6. Bandit, bij deze foto twijfel ik nog of ik me stoor aan het water bovenin, ik weet het nog niet.

7. Lana springt te water!, ja deze foto vind ik erg leuk, heb behoorlijk wat pogingen gedaan om het goede moment te pakken, dit is het eindresultaat geworden waar ik erg tevreden over ben.

De foto's zijn gemaakt met de Fuji Finepix s5600
groetjes, annique
Je kan ze rustig groter plaatsen.
Maar dat is natuurlijk eigen keuze