[foto] Verzameling Edit, foto's groter geplaatst!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

[foto] Verzameling Edit, foto's groter geplaatst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 19:51

Hier weer eens wat werk van mij,
het is een tijd geleden dat ik wat heb geplaatst, ik heb er geprobeerd te werken aan het commetaar dat mij was gegeven, dat was vooral:

* Let op overbelichting
* Let op schaduwen
* Let op de achtergrond

Ik heb hier in de afgelopen weken aan proberen te werken, dit is een kleine selectie waar ik zelf vrij tevreden over bent, Nog niet helemaal, maar daarvoor maak ik foto's, om het steeds weer wat beter te doen.

1. Portret te paard, erg moeilijk om te doen. De achtergrond stoort me niet, en vind het een redelijke foto
Afbeelding

2. Schaap, De compositie is wat anders dan normaal, maar ben er wel tevreden over. Een mooie achtergrond, zonder storende dingen. Ja dit vind ik een goede foto
Afbeelding

3. Portret, Hier stoort de achtergrond wel, maar het was in de bak na het werken, de scherpte ben ik zelf wel tevreden over.
Afbeelding

4. Paard, Hier stoort de lantaarnpaal op de achtergrond me, maar vond het gras in zijn mond wel erg leuk staan. De paal valt nog weg te werken in psp
Afbeelding

5. Lammetje Ach gut , ik vind dit een geweldige foto, er had aan de rechterkant wat minder gras mogen zitten, de foto is wel op een leuk moment genomen
Afbeelding

6. Bandit, bij deze foto twijfel ik nog of ik me stoor aan het water bovenin, ik weet het nog niet.
Afbeelding

7. Lana springt te water!, ja deze foto vind ik erg leuk, heb behoorlijk wat pogingen gedaan om het goede moment te pakken, dit is het eindresultaat geworden waar ik erg tevreden over ben.
Afbeelding

De foto's zijn gemaakt met de Fuji Finepix s5600

groetjes, annique
Laatst bijgewerkt door A_Pallieter op 19-04-07 20:23, in het totaal 2 keer bewerkt

LieZ_Horses

Re: [foto] Verzameling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:52

Mooie scherpe foto's! Haha!
De storende dingen meld je zelf al. Ja

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:01

Waarom zo klein? Scheve mond Je kan ze rustig groter plaatsen.
Foto's graag groter en het kader kleiner en het liefst weg Knipoog Maar dat is natuurlijk eigen keuze
Ik vind ze té klein om te beoordelen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 20:07

Edda schreef:
Waarom zo klein? Scheve mond Je kan ze rustig groter plaatsen.
Foto's graag groter en het kader kleiner en het liefst weg Knipoog Maar dat is natuurlijk eigen keuze
Ik vind ze té klein om te beoordelen

Waarom zo klein, dit is niet expres gedaan foutje van mij tijdens het uploaden.

Waarom het kader en de copyright? Omdat er foto's tussen zitten waar andere mensen voor hebbebetaald, of wat veel voor hun betekend, heb geen zin om ze dus ergens anders tegen te komen, dit is niet eerlijk tegenover die mensen.

Ik vind dit persoonlijk beter, dan de copyright er dwars doorheen, persoonlijke mening

Ik zal even kijken of ik ze groter krijg geupload

Escha

Re: [foto] Verzameling Edit, foto's groter geplaatst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:30

Veel beter zo Ja Ook veel fijner kader!
Bij foto 1, 3 en 6 is de achtergrond scheef, die zou ik liever recht zien. En dat foto 1, 3, 4 en 6 erg centraal zijn. Probeer wat meer met compositie's te spelen. Foto 2 zou ik liever hebben gehad dat de schaap meer naar links stond, zodat er rechts meer ruimte komt. Bij foto 5 juist geen minder gras! Is goed zo, had juist liever nog meer gras gezien, en dan hier en daar wat verdwaalde bloemtjes. Dat zou een erg fijne sfeer toevoegen in je foto. Bij foto 7 is het jammer dat hij van 'bovenaf' is genomen. Foto ziet er zo saai en grauwig uit. De actie is leuk, maar helaas uit een verkeerde positie genomen.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:34

Ik vind bij foto 3 het sprietje aan het wol van het schaap een beetje storen Bloos
maar heel mooie foto's hoor, doe het je niet na

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 20:37

Bedankt voor je commentaar, daar kan ik wat mee!

Ja verdwaalde bloementjes zou leuk zijn bij 5, nog leuker als ze er waren haha. helaas stonder er geen bloementjes.

7 is inderdaad wat grauw, maar kreeg hem echt niet beter. Heb meerdere pogingen gedaan met het is vrij vies water, waardoor het snel grauw word, erg jammer van de foto!

@ Samantha21, hihi dat was me nog geeneens opgevallen! Bedankt!