Ik zit hier behoorlijk in de stress, want naast mijn school doe ik nu ook aan portret tekenen, zoals sommige al weten.
Maar nu heb ik dus een behoorlijke opdracht, bestaande uit twee portretten van hetzelfde kindje, op a3 formaat.
Nou nu de vraag, het jongetje staat er geheel naak oip (wat ik zelf érg frapant vond!!) die moet ik geheel natekenen. Dat is nog niet zo erg het probleem, maar nu wil de opdrachtgeefster ook nog dat ik er een achtergrond bij ga gebruiken! Nomaliter doe ik niet aan achtergronden (heb ik haar ook mede-gedeeld.) maar ze vond het wel wat hebben. Ik wil deze "uitdaging" wel aannemen, maar wat zouden juilie doen?
Op één foto staat het kindje tot onder zijn p*nis, en op de ander geheel (een soort springend/dansend) Ik ga ze er niet opzetten (misschien gesencureerd?) want dat vind ik nogal privé, maar hoe zouden juilie dit oplossen? Géén achtergrond doen? Bomen, een huis, een speelplaats?
Ik mocht mijn fantasie erop los laten, maar ik zit in de knoop, ik weet niet zo goed wat ik nu daaromee aan moet. Hopelijk hebben juilie ideeën.
(Als hij hier niet goed staat, wil iemand dan even temmen
? )Mvg.