[FOTO] Terence, mijn stoere kleine man.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

blackpegasus

[FOTO] Terence, mijn stoere kleine man.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 21:23

hoihoi

ik heb mijn stoere zoontje op de pic gezet. hoe vinden jullie ze geworden? een echte fotomodel he.
graag opbouwende kritiek.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
jammer dat hij niet in de lens keek, maar wel een lekkere ondeugende blik.

Woplala

Re: [FOTO] Terence, mijn stoere kleine man.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 08:51

Daar hebben we Terence weer Lovers
Het is jammer dat hij op de 1e foto er niet helemaal op staat Lachen
De 2e is gewoon leuk Lachen en op de 3e vind ik het eerder zielig voor de kangaroe dat Terence z'n oog beet heeft Tong uitsteken En hij heeft daar echt een ontzettend ondeugend koppie Tong uitsteken

Je "onderwerpen" staan niet altijd even gelijk in het midden, misschien kan je daar de volgende keren meer op letten? Niet dat het nu heel erg stoort ofzo Lachen

Anoniem

Re: [FOTO] Terence, mijn stoere kleine man.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 08:57

Op de 1e foto had hij er wat mij betreft echt niet helemaal op hoeven staan, alleen is dit wel een heel knullige uitsnede. Een half handje, een mini stukje van zijn been... Ik had hem persoonlijk nog wat meer gekaderd (lees: meer inzoomen of dichter bij gaan staan).

De tweede vind ik ronduit saai (komt vast door de kleuren in de omgeving). Daarnaast trekt de omgeving mijn aandacht nogal. Opnieuw meer inzoomen zou beter "kunnen zijn". Ander standpunt had het misschien/waarschijnlijk nog interessanter kunnen maken.

Nummer 3 vind ik dan nog de meest leuke van de drie.

Voor alle drie geldt overigens dat je wel eens mag gaan kijken naar je compositiekunsten. Goed opletten of je onderwerp wel is wat aandacht trekt, of er geen storende elementen op de foto gaan, zorgen dat je onderwerp ook écht onderwerp is, en haal vooral dat onderwerp eens uit het midden.