(tek) hamster, (schets) hond, (wip) auto.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

(tek) hamster, (schets) hond, (wip) auto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:42

hallo allemaal

ik heb pas weer een tekening gemaakt van mijn hamster Vingers aflikken mijn hamster is mijn grootste inspiratiebron vandaar dat ik hem maar leifst al vijf keer heb getekend Vork Clown Haha! deze keer een foto waarbij zijn lange haren zijn pootjes bedekten het ziet er dus nogal raar uit Vork :

Afbeelding

dan een schets van een hond. een bull mastif om precies te zijn. ik ken twee van dit soort honden en ik ben helemaal weg van ze Vingers aflikken vooral op extra de jongste Haha! geinspireerd door deze twee schatten heb ik een foto gezocht die op ze leek en deze nageschetst. ik ben van plan ooit nog een goede tekening van zon hond te maken Haha! waarschijnlijk wordt het dan van een foto van extra Vingers aflikken Haha!

Afbeelding

ook nog een auto. een work in project Tong uitsteken deze heb ik al een maand liggen maar nog steeds niet te tijd (nouja eigenlijk de zin Tong uitsteken ) om hem af te maken Tong uitsteken ik hoop hem voor aankomende zaterdag af te hebben dan zien jullie het resultaat nog Tong uitsteken

Afbeelding

laten jullie en bericht achter wat jullie ervan vinden? en vooral waarom Tong uitsteken dan kan ik er iets mee doen.
ook tips als jullie die hebben die kan ik altijd gebruiken Haha!

Anoniem

Re: (tek) hamster, (schets) hond, (wip) auto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 19:25

77 mensen kijken maar niemand laat een berichtje achter Clown
komop mensen! Tong uitsteken
ik zou graag wel tips hebben hoor Tong uitsteken
ben benieuwd wat jullie ervan vinden!! Haha!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 19:27

Vind de auto er het beste uit zien.
Hamster zie ik erg weinig kleurverschil en '' 3D '' in terug.
De hond is nog maar een schets, maar vind het een goed begin. Lachen

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 19:28

astridjhu schreef:

Ja inderdaad wel flauw Bloos Nou ik vind ze in ieder geval heel mooi, vooral die hond Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 19:28

dankje Haha!
tja die foto was ook niet al te goed kwa kwaliteit Lachen
ach ik teken nog niet zo lang dus het komt allemaal nog wel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 19:29

saskiakefie schreef:
astridjhu schreef:

Ja inderdaad wel flauw Bloos Nou ik vind ze in ieder geval heel mooi, vooral die hond Knipoog

jha ik vond het ook wel flaus Tong uitsteken
de hond heb ik ook meer tijd aan besteed asl aan andere schetsen Tong uitsteken

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 21:18

Ze zijn weer mooi Astrid Lachen !

Op je hamster heb je volgens mee heel hard gewerkt? Haha!
Die ziet er in vergelijking met je hond ook heel "netjes" getekend uit. Je werkt algemeen met vrij grote en harde lijnen, zoals je de hamster met die kleine en fijnere lijntjes hebt gedaan, is ook juist heel mooi Lachen .
De hond zou ik ook nawerken met kleinere lijntjes, dan krijg je ook de korte-vacht-structuur.
Achterstuk van de auto ziet er trouwens al top uit Ja !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 16:19

jha op die van mijn hamster heb ik flink zitten zwoegen Haha! ik weet ook niet waardoor ik met zon lange lijnen werk soms begin ik heel klein maar het word vanzelf grote lijnen bij mij Scheve mond ook al doe ik er nog zo mijn best op..
maarja komt vanzelf wel zoals ik nu heb geprobeert Haha!
tja de hond is nog een schets dus vandaar daar hele grote lijnen en neit echt opgevuld.
ik ga hem nog wel een keer overnieuw maken en helemaal uitwerken :J
en de auto wil ik binnenkort weer mee verder gaan Tong uitsteken

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:11

Ik vind de hond nog ietwat slordig. Probeer net zoals bij de hamster (zoals Naomi ook al zei) zorgvuldigere lijntjes te tekenen, en er niet wat ' op los te kleuren' met je potlood. Knipoog De auto ziet er ook al goed uit. Misschien proberen iets zachtere lijnen te gebruiken, dus niet zo hard op je potlood drukken. En dan komt het wel weer in orde. Knipoog

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 08:06

Ik vind de auto het beste gelukt, ben benieuwd hoe die er uitziet als ie klaar is.

De hamster vind ik erg plat lijken, weinig ruimtelijk, het snuitje bijvoorbeeld vindik niet duidelijk te onderscheiden van de rest van het lichaam. Ik denk dat je wel meer schaduwwerking kunt toepassen. Vind de hamster wel zorgvuldig getekend.

De hond vind ik nogal krasserig getekend, ook voor een schets. De vorm vind ik er wel goed in zitten, daar kun je aan zien dat je goed gekeken hebt naar de vorm van het hoofd. De vorm vind ik zeker wel een compliment waard. Alleen vind ik het jammer dat je niet zorgvuldiger bent geweest met het invullen met vachtstructuur.

Ik hoop dat je mijn commentaar opbouwend vind want het is niet mijn bedoeling iemand af te zeiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:39

dankjewel Lachen
jha als ik schets heb ik altijd zoiets van het is toch maar een schets waarom netjes werken Bloos

vacht vind ik heel moeilijk en schaduwen ook dus vandaar dat mijn hamster er niet al te best uit ziet Verdrietig