Leuk gedaan Sha, denk der alleen aan als je met schaduw gaat werken dat je het iets 'simpeler'laat over lopen dus niet van donker zwart en dan meteen grijs.
Ik vind het juist wel iets hebben zo, door die schaduwen niet over te laten lopen. Geeft je gelijk een eigen aparte stijl. Leuke tekening, de mond is inderdaad iets te klein en het oog had ik persoonlijk ook op een andere plaats gezet. Mij spreekt de tekening wel aan, ik vind 'm echt leuk!
Erg mooi gelukt zeg! Mij lijken alleen de mond en het oog iets te klein. Persoonlijk had ik ook nog graag een tweede oor nog een beetje gezien. En ik had het zelf mooier gevonden als je het paard niet met een lijn had "afgekapt".
Ben het met de voorgaande reacties eens, en de manen vind ik eigenlijk een beetje onrealistisch lijken. Verder een erg leuke tekening, mooi gelukt, hij spreekt me aan
Ik vind em moi hoor, verder ga ik met de voorgaande reacties mee. En ik vind het net een stalen paardje lijken op de een of andere manier, hij glimt in mijn ogen heel erg Maar je doet het al erg moi, ben benieuwd naar een tekening als je je niet verveelt hebt