[FOTO] White

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille

[FOTO] White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 13:44

November

Re: [FOTO] White

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 13:48

waT een leuke pony,
staat erg leuk bij elkaar.
mooi scherpe foto

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 13:56

Oeh hij is erg gaaf Ja
Maar ik heb sterk het idee dat de kleuren zijn nabewerkt? Ziet er wel erg gaaf uit. Had alleen wel liever gehad dat Fleur richting de camera keek inplaats van naar linksbuiten(rechts.. Clown) Houding van Lucy vind ik niet zo mooi, ze staat er een beetje onschuldig bij. Had liever gehad dat ze wat 'zelfverzekerder' er bij stond, zoals Laris ook bij Red stond Lachen
Verder is het echt weer een gave foto! Ja

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 13:57

Leuke foto Ja maar bij haar vind ik ook weer dat ze een beetje weinig uitstraald en dat ze ook een beetje raar staat. Misschien wat rechterop en haar hoofd meer naar de camera..

verder staan de kleding enzo mooi bij elkaar Lachen

miilou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 14:00

Ik vind de pony er echt mooi opstaan Ja de kleren en het meisje zelf passen ook echt bij de pony, maar ik vind haar uitstraling niet zo goed... Als ik die foto zie kijk ik meteen naar het paard, en ik denk dat het de bedoeling was dat zij de aandacht trekt of niet?

Maar al met al wel heel erg mooi gedaan Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 14:03

Hmmm, Lucy kijkt heel wat minder blij dan Fleur... vind de schaduwpartijen in haar gezicht ook wel heel donker, misschien daar nog eens naar kijken?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 14:07

Als ze nou een prinsessenjurkje aan had gehad met kroontje, dan was het net Barbie en de Arabische Hengst (ook qua verhoudingen *LOL* ) Ik vind de schaduwval in haar halslijn en gezicht jammer. De andere shoot is veel sprankelender en springt er meer uit.

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 14:11

Mooie Fleur!!
Oei, wat kijk ik boos op die foto zeg. Bloos!
Ik keek recht in de zon, mischien komt het daardoor.. Verward

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 14:12

Erg mooi op elkaar afgestemd. Daar iig al mijn complimenten voor ! OK dan!
Ik ben het met Nouks eens wat betreft de schaduwen. De houding van het model vind ik erg prettig, maar de gezichtsuitdrukking vind ik ietsjes minder. Ik krijg nu het idee dat ze zich ongemakkelijk voelde, al is dat is dat niet aan haar pose te zien.
Verder echt een top foto. Het idee is gaaf, evenals de uitvoering. Ja

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 14:21

Het idee vind ik heel goed Fairie, daarvoor mijn complimenten.
De kleuren zijn ook mooi, maar het gezicht van Lucy vind ik bijna eng hierdoor, in combinatie met de harde schaduwen en de donkere, wegvallende ogen. Erg jammer, ik had ook hier liever een wat "trotse" blik gezien!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 15:08

Wauw, gaaf geworden Mireille Haha!
Ben heel benieuwd naar de rest Lachen

Lucy keek idd wel erg prettig tegen de felle ochtendzon in, zal er niet makkelijker door geworden zijn Knipoog

Danisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 15:11

Wat een mooi beestje,zeg! Bloos

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 15:34

de pony is ge-wel-dig !!! Kwijl
ik ben jalours op het haar van dat meisje Clown
en een prachtige kleur heeft die pony

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 15:43

Mooie foto! Pinky staat er geweldig op!
Ik vind het jammer dat het meisje zo'n ongeintresseerde houding heeft, maar misschien was dit de bedoeling Lachen

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 15:45

wat me wel opviel bij allebei kijken alsof ze je dood willen dat vind ik erg jammer. de rest goeie mooie foto! OK dan!

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 15:49

het is een mooie foto geworden van Fleur en Lucy zeg.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 16:38

Voor mij is dit het niet. Persoonlijk zou ik, als ik dit in een blad tegen zou komen, dit voorbij bladeren. De blik van het meisje is bijna of ze je de dood wenst. Ook door de donkere make-up. Ook zijn de harde schaduwen niet fijn, maar dat is nog niet ééns het eerste wat aan deze foto opvalt.
Ik zal je in elk geval aanraden óf met een reflectiescherm te werken of het op een niet-zonnige dag te maken. De blikken van de pony én het meisje zijn volkomen tegenstrijdig. De pony kijkt fleurig en geintereseerd om zich heen terwijl het meisje er staat met een blik van; "Het is omdat het moet, maar anders..."

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 17:21

Ohh.. Scheve mond
Dat is helemaal niet zo, vind het wel leuk om te doen! Haha!
Over de make-up, dat is denk ik bewerkt, want ik had helemaal niet zo veel op, alleen wat mascara (en huidskleurige oogschaduw, maar die was absoluut niet donker).

Ik hoop dat er ook nog en paar foto's tussen zitten waarbij ik íets blijer kijk.. Huilen van het lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:17

Ik denk dat een roze bijpassende zonnebril erg handig zou zijn bij deze shoot. Misschien heeft Sylleke er nog eentje over van haar campagne. Haha!
Tegen de zon in kijken is inderdaad vervelend. Krijg je snel traanogen en ga je met je ogen 'knijpen'.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 18:51

Die schaduwen daar kan ik met alleen een cameratje niets aan doen. Dit is pure zon belichting, dus die heb je nou eenmaal helaas. Dat vind ik zelf ook een beetje jammer.

Dikke make-up is ook niet het geval. Wat je ziet zijn schaduw partijen.

Muzefee ik snap je opmerking over een minder zonnige dag kiezen. Helaas heb ik het niet voor het kiezen omdat zowel ik, als het model én de pony + eigenaresse tijd moet hebben op een specifieke dag. Kortom; bijna niet te doen Knipoog

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:54

Heb je ze in de heide neergezet en gewoon geshoot, of heb je ze nu en dan van plaats/positie veranderd? Ben namelijk wel benieuwd of er nog andere foto's zijn die misschien een wat minder harde schaduw hebben/bevatten.
Tja, toch maar een reflectiescherm? Vork

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 18:58

Nee, op de heide neer gezet en geshoot. Bos is ook mooi, maar het nadeel daarvan is dat je vrij weinig diepte in je foto krijgt, omdat alles zo druk rond om je model staat. Op de heide kun je veel meer achtergrond en model van elkaar onderscheiden.

Ik heb er meerdere, met andere houdingen, Fleurtje die anders staat. Kost alleen even wat tijd om aan die kleuren te schroeven, daar ben ik nu dan ook mee bezig.

Tsja, inderdaad een reflectiescherm. Maar wat je niet hebt kun je niet gebruiken Knipoog Dus die zal er eerst moeten komen, maar op het moment zijn er wel meer dingen die eigenlijk zouden moeten komen.... Haha! En helaas gaat dat effe niet.

[edit] Een nieuwe... Ben denk ik met die andere iets te fanatiek geweest met bewerken? Clown Deze zijn minder 'dood'?

Afbeelding

[nog een keer edit]

Afbeelding

Zien jullie de overeenkomsten net foto 1 en foto 2? Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:28

Deze versie kijkt al fijner. De schaduwen zijn er minder en minder opvallend, niet zoals op de eerste, midden over de arm oid. Leuke is dat ze beide dezelfde kant op kijken én ook allebei geinteresseerd kijken. Maakt het geheel een veel leuker plaatje.
Mijn keus zal dan wel de tweede zijn. Ja

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:36

Ik vond die eerste foto ook niet helemaal je van het...

Maar bij de nieuwe foto's, vind ik vooral die laatste het meisje érg duidelijk naar voren komen! Ja
En zoals ik begrepen heb, was het de bedoeling dat het dier eerder als accesoire gediend wordt.. Dan past die laatste er het best bij vind ik persoonlijk!

Edit; érg gave foto's!! Echt super egale kleuren, met een beetje een dromerige sfeer! Mijn compimenten! OK dan!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 21:02

@ Fairie; Heb je nou hoofden geplakt ? Haha!