[FOTO] Hommel & Zon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ciinderella

[FOTO] Hommel & Zon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 15:33

Graag commetaar!!
Ik ben beginnent en maak foto's met mijn olympus M810. Een mooie camera maar net niet alles in huis wat ik graag wil hebben.

Afbeelding
1 Overbelicht, jammer maar kreeg dit niet anders omdat de zon er zo opstond en ik op een andere plek geen zwarte achtergrond kon krijgen. Evenals bij degene hieronder.
Afbeelding
2 Uhmm.. ja de hommel was dood en had een naalt door zijn buikje geprikt gekregen.. Ach gut Scheve mond
Afbeelding
3 Mijn camera kan beter, vandaar ben ik er niet tevreden over.

Afbeelding
4 Omdat landje schuin lag en ik hem er toch horisontaal op wou krijgen ipv. schuin moest ik veel proberen en oefenen. Uiteindelijk is het redelijk gelukt maar is hij nog niet helemaal recht.

Ik ben niet van zuiker !! Dus brand maar los. De foto's zijn door het verkleinen en opslaan in paint niet mooier geworden, houd hier een beetje rekening mee. Verder heb ik niets aan o wat mooi, niet mijn smaak of ik vind ze niet zo mooi. Graag duidelijk commetaar waar ik iets mee kan!

greensleaves

Re: [FOTO] Hommel & Zon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:07

De vierde vind ik echt super!
De derde zie je al zovaak, een roos in close-up, maar toch wel leuk dat het eens niet een rode is Haha!.
Voor de rest vind ik persoonlijk de eerste foto leuker dan de tweede, mooiere compositie.
En eh.. arme hommel? Had een andere hommel hem gestoken?

Ciinderella

Re: [FOTO] Hommel & Zon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 20:10

geen flauw idee greensleaves, mijn moeder vond hem in de tuin en hij bleef niet stil zitten op de roos (waaide ervanaf) Dus toen ging het prikprik met een knopspeltje. Werkte overgens best goed.

thnx verder