Zoals in mijn onderschrift te lezen is, heb ik een nieuwe lens gekocht. Op aan dringen van heb ik wat foto's geplaatst. Ben opzich niet ontevreden, maar heb nog niet echt een dag gehad waarbij ik tijd had én het windstil was, heb nog niet écht op compositie kunnen letten.
Jemig hé, wat heb je last van de wind met zo'n macrolens.
1. (Afgezaagd, ik weet het...)

2.

3.

En hier nog één van mijn zoomlens (Sigma 70-300 (APO)). Op zich gaaf om een fazant zo dichtbij op de foto te krijgen, maar heb wat moeite met hoe hij geworden is.
Hij is vrij donker, dat komt door mijzelf. Maar het probleem was, dat er anders een hele witte waas op de foto zat. Het komt waarschijnlijk door de zon, maar vind het wel heel vreemd. Vlak daarvoor heb ik op hetzelfde veldje foto's gemaakt recht tegen de zon in (wel naar de grond gericht) en daar zat juist super veel contrast in. En hier zou je niet eens zeggen dat de zon schijnt...
Dus als iemand een idee heeft wat ik ertegen kan doen...
4.

Heb geprobeerd met copyright te uploaden, maar op de één of andere manier lukt dat niet. Maar, met of zonder teken, de boodschap blijft hetzelfde;
Gebruik ze alsjeblieft niet zomaar! Als je er echt graag een wil gebruiken kan je me altijd een pb-tje sturen.

Er is niets aan de foto's bewerkt.
Sta open voor kritiek, dus kom maar op met tips en commentaar!